spraakherkenning + bluetooth Headset

Pagina: 1
Acties:

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Hallo allen,

Ik werk met dragon naturally speaking(ivm RSI) en heb nu een usb plantronics headset. Ik vind dit echter vreselijk irritant omdat je altijd maar gebonden zit aan het draadje, je je niet vrij kan bewegen en je vaak wat wilt opzoeken ed. Nu heb ik eigenlijk drie vragen:

1. Kan ik een bluetooth headset gebruiken met mijn pc als ik zo'n usb bluetooth geval heb(dus werkt de mic onder windows?)?

2. Is er hier iemand die met een draadloze headset(wat voor 1 dan ook) werkt, hoe is de kwaliteit en herkenning?

3. Ik heb mijn oog laten vallen op de volgende bluetooth microfoon/headsets: http://www.anycom.com/products/ahs10-specifications.html

Denken jullie dat het mogelijk is om met een dergelijke headset toch goede herkenning te halen?

alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door Lurge op 14-09-2003 14:57 ]

ActueleWind

Verwijderd

hoort dit wel in Software :? algemeen?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

Lurge schreef op 14 september 2003 @ 13:28:
Hallo allen,

Ik werk met dragon naturally speaking(ivm RSI) en heb nu een usb plantronics headset. Ik vind dit echter vreselijk irritant omdat je altijd maar gebonden zit aan het draadje, je je niet vrij kan bewegen en je vaak wat wilt opzoeken ed. Nu heb ik eigenlijk drie vragen:

1. Kan ik een bluetooth headset gebruiken met mijn pc als ik zo'n usb bluetooth geval heb(dus werkt de mic onder windows?)?

2. Is er hier iemand die met een draadloze headset(wat voor 1 dan ook) werkt, hoe is de kwaliteit en herkenning?

3. Ik heb mijn oog laten vallen op de volgende bluetooth microfoon/headsets: http://www.anycom.com/products/ahs10-specifications.html

Denken jullie dat het mogelijk is om met een dergelijke headset toch goede herkenning te halen?

alvast bedankt.
je moet ff informeren bij de winkelier of het ondersteund wordt.
denk het wel.

offtopic
grappig pakket overigens. duurt alleen een beetje lang met configgen.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
Weet iemand het zeker? het webbedrijf weet het namelijk ook niet zeker.

ActueleWind

Verwijderd

wat dacht je van de Trust Bluetooth Headset voor PC & Mobieltjes!
zie Verwijderd in "Trust BT210 Bluetooth Headset ervaringen"