GA-6VXE7+ problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 20:37
Mensen, ff vraagje over dit oude mainboard. Iedereen weet nl wel dat z zuigen, maar wie weet er nog wat er precies zo @#$%$% was aan deze boards?
Ze hebben een via chip trouwes, voor de P3.

| Hardcore - Terror |

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk eerder dat het een probleem was met de chipset dan het bord. Gigabyte en zuigende moederborden komt niet vaak voor, maar VIA chips kunnen wel eens problemen geven.

Maar tegen welk probleem loop je dan aan?

• nzyme
idd, gigabyte is vet natuurlijk alleen sloegen z met dit board (ok chipset) de plank mis.
het probleem is een traaag systeem. Quake3 bijv loopt bagger, terwijl het wel een 1ghz proc is met 256mb en een geforce card.

Maar ik moet weten wat de gebreken van de chip zijn, want als het puur een fout is in de agp aansturing ofzow dan is het board in een server misschien nog wel te gebruiken.

| Hardcore - Terror |

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat je het beste aan de gang kunt gaan met het vinden van de juiste chipset drivers en zorgen dat alles in de bios goed is ingesteld. Voor zover ik het zo weet is het gewoon gerelateerd aan de chipset.

• nzyme
chipset is een apollo pro trouwes

| Hardcore - Terror |

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik kan echt _helemaal_ niks uit je topicstart opmaken. Dit gaat nergens over, wat moeten we hier nu mee? Als je duidelijk een probleem hebt en het een en ander zelf hebt geprobeerd kun je gerust een duidelijk topic openen (met alle info) maar dit raakt kant noch wal.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.