Toon posts:

Windows boot na welkom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows xp boot steeds opnieuw op!
ik kan hem wel in safe modus starten maar in normale modus boot hij iederekeer bij het laden van bureaublad.

Ben een anderhalve week geleden al een file reboot.exe bij opstarten tegne gekomen en heb dat verwijderd.
kan nu dus ook geen recente virusscanner laden.....
wat is dit?
:'( :'(

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Installeer een recentie virusscanner in Veilige Modus met Netwerkondersteuning? Dan kun je meestal nog internetten als je breedband hebt.

Gratus virusscanner: AntiVir Personal Edition: [url]http://www.free-av.com[/url[

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Je kan ff proberem om op te starten in "laatst bekende werkende configuratie". Dat wil wel eens werken, je kan die optie vinden door voordat Windows boot, op f8 te druken, dan kom je in zo'n keuze menutje (met o.a. veilige modes). Daar kan je kiezen voor "laatst bekende werkende configuratie". Misschien werkt het.
Om je schijf op virussen te scannen kan je natuurlijk je schijf ook ff in een andere pc hangen en vanaf die pc die hele schijf scannen. Eventueel kan je op deze manier ook mooi een backup maken van je bestanden zodat je (mocht niks helpen) je systeem opnieuw kan installeren. :Y)
Succes ermee ;)

Verwijderd

Weet je zeker dat je geen virus hebt? En heb je DirectX9.0b geïnstalleerd?

Bij mij was het zo toen ik ook WinXP had en DirectX9.0b had geïnstalleerd en spontane reboots kreeg bij het laden van bureaublad. Druk tijdens het opstarten op F8 en kies daarbij op last good configuration en hopla deed ie ineens weer goed, maar bij het rebooten moest ik iedere keer weer op F8 rammen en dan op last good configuration kiezen. Ik had geen herstelfunctie, die had ik uitgeschakeld...

Verwijderd

Ach, ja :+. Met de herstelfunctie vrat ie meer ruimte van m'n HDD en ik heb al die ruimte nodig voor m'n videobewerking... Nu heb ik inmiddels W2k+SP4 en die bevalt me goed en geen vage errors.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

klnkt als sobig virus

Iperf

Pagina: 1