Gisteravond deed ik mijn pc aan (amd1.4 op een a7m266 mobo) ging alleen maar aan en meteen weer uit, fans draaiden voor een seconde. Mijn voeding is een enermax 350 watt. een oude 300watt voeding (orgineel bij de kast geleverd) resulteerde in een dvd rom speler (liteon) die lekker ging vonken aan de achterkant en roken. Daarna alleen de connector naar moederboard aangesloten en alles draaide weer (dacht ik) alleen fans verder niks. Dus alle kaarten/ide kabels eruit, aanzetten en nog steeds niks (ook geen piepjes).
Het was al laat dus ik ga vandaag verder.
Ik heb ook nog een p2 350 op een p2b mobo daar sluitte ik de enermax voeding ook ff op aan. zelfde gedrag als hierboven.
alleen als ik de orginele voeding weer aansluit doet die ook weer niks
kan een moederboard zo snel kapot zijn dan ? en hoe zit het met de rest van de appraten (harddisk,dvd brander videokaart enzo) zullen die ook schade opgelopen hebben ? Ik kan nu niks meer testen helaas.
(post is gemaakt op laptop)
Het was al laat dus ik ga vandaag verder.
Ik heb ook nog een p2 350 op een p2b mobo daar sluitte ik de enermax voeding ook ff op aan. zelfde gedrag als hierboven.
alleen als ik de orginele voeding weer aansluit doet die ook weer niks
kan een moederboard zo snel kapot zijn dan ? en hoe zit het met de rest van de appraten (harddisk,dvd brander videokaart enzo) zullen die ook schade opgelopen hebben ? Ik kan nu niks meer testen helaas.
(post is gemaakt op laptop)
...