Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn nieuwe Watergekoelde kast :D

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb je wat foto's van mijn nieuwe koolance watergekoeldekast >:)

Afbeeldingslocatie: http://atlantic.photoisland.com/sessions/89829817303/20635425lg.jpg

26 graden naar een kort potje battlefield :7

Afbeeldingslocatie: http://atlantic.photoisland.com/sessions/89829817303/20635421lg.jpg

Mijn CPU blokje is niet zo'n heel goede maar goed zat voor mij

Afbeeldingslocatie: http://atlantic.photoisland.com/sessions/89829817303/20635429lg.jpg

Hier zie je mijn passief gekoelde Radeon 9700 pro :*)

Ik ben zelf heel blij met dit kastje ik heb er zelf eigenlijk niks aan hoeven te doen op het aansluiten en dergelijke na.

BTW sorry voor de brakke pics, zijn gemaakt met mijn goedkope digi/webcam :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 02:16 ]

Verwijderd

hmm heel leuk maar nix bijzonders toch :?. ik bedoel wat heb je nou zelf gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Moet dat dan?

Verwijderd

Ja tuurlijk dat is toch de bedoeling van Casemodden :D heel leuk allemaal maar als je zelf nix gedaan hebt dan noem ik het geen casemod :) maar een premod ;). Denk dat jij maar eens de faq moet lezen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 02:24 ]

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-11 22:53
Het in elkaar steken van bij de mycom gekochte onderdelen wordt niet gezien als casemodding... Vroegah misschien wel. Maar nu iig niet.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er een lampje in gezet en ledfans :P

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11
Maak daar pics van dan :)

Moet je niet die ledfan achter zon predmode hole hangen :P

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
lol... tja eigelijk is eht gewoon een show my case to you topic, niet echt nuttig lijkt me...

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik zie geen pics, kan aan mij liggen hoor, maar kruisjes is meestal geen goed teken.
Ik zal morgen nog eens kijken maar aan de reacties te zien is het meer een pre-mod ding.

Eigenlijk:
Ik ben zelf heel blij met dit kastje ik heb er zelf eigenlijk niks aan hoeven te doen op het aansluiten en dergelijke na.
Zegt dit genoeg, niet lullig bedoeld ofzo, maar toch.

* chemmie zegt verder niks tot 'ie pics ziet

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Verwijderd

Topicstarter
Raar net deden ze het nog

Verwijderd

Geen plaatjes ("404 error"), geen casemod ("ik heb er niks aan hoeven doen"), geen uitleg van hoe te werk gegaan.

Overduidelijk de Policy niet gelezen: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 04:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.