mijn oom belde mij op, dat bij het bedrijf waar hij werkte wat geheugen weg ging en of ik dat wou hebben, hij zei sdram dus ik al te blij.
nou kwam hij aan met het geheugen netjes in een doosje

Nou het zag eruit als gewoon sd ram, maar na een aantal keer proberen de module erin te krijgen lukte het maar niet, het lijkt net dat of de gaatjes aan de verkeerde kant zitten, als in 1 tot 2 mm te ver naar links/rechts
verder viel me de plaatsing van het chips op
Voorkant

Achterkant

Ze zijn inderdaad ook hoger dan het normale sd ram
op de chips staat hyundai gm71v64803ct5 0129 a66 korea
intotaal heb ik 11 modules van deze.
verder heb ik nog een doosje gekregen met als inhoud wat kleinere modules
Voorkant

Achterkant

Deze chips zijn van samsung.
Ik zou graag willen weten wat het voor iets is, en wat ik er verder mee kan doen, war het voor gebruikt wordt/werdt en of het nog iets van waarde heeft..
Dit is mijn eerste post op GoT dus als iemand nog wat suggesties heeft in vraagstelling bedankt
nou kwam hij aan met het geheugen netjes in een doosje

Nou het zag eruit als gewoon sd ram, maar na een aantal keer proberen de module erin te krijgen lukte het maar niet, het lijkt net dat of de gaatjes aan de verkeerde kant zitten, als in 1 tot 2 mm te ver naar links/rechts
verder viel me de plaatsing van het chips op
Voorkant

Achterkant

Ze zijn inderdaad ook hoger dan het normale sd ram
op de chips staat hyundai gm71v64803ct5 0129 a66 korea
intotaal heb ik 11 modules van deze.
verder heb ik nog een doosje gekregen met als inhoud wat kleinere modules
Voorkant

Achterkant

Deze chips zijn van samsung.
Ik zou graag willen weten wat het voor iets is, en wat ik er verder mee kan doen, war het voor gebruikt wordt/werdt en of het nog iets van waarde heeft..
Dit is mijn eerste post op GoT dus als iemand nog wat suggesties heeft in vraagstelling bedankt