Het volgende.
Ik wil een pagina maken die er uit ziet als bovenstaand voorbeeld. Een menu, de header en de content. Ik wil hierin gebruik maken van borders.
Nu kom ik dus een beetje vast te zitten met het gedeelte tussen het menu en de content. Als het menu langer is dan de content krijgt dat een border aan de rechterkant. Als de content daarentegen langer is, krijgt die een border aan de linkerkant. Beide gedeeltes zijn dynamisch en dus variabel in hoogte.
Mijn fetish van de laatste tijd is CSS. Ik wil alles in CSS doen. Daarom heb ik voor deze situatie gebruik gemaakt van boxes en een definition list.
Een holderbox, waarin alle onderdelen komen te staan. Een headerbox, contentbox en de definitionlist voor het menu. Deze genoemde onderdelen heb ik allemaal als ID opgeroepen in de HTML.
Ik wil nu tot een oplossing komen voor het borderprobleem. Ik heb al geprobeerd om onder de DL een tabel te maken die ik op 100% heb gezet. Zodra de content oprekt, wilde ik die tabel dus ook laten meerekken. Dat werkte dus niet. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik vond als mogelijke oplossing. Misschien dat jullie het beter weten?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.