Toon posts:

acer TM 290 CLI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek iemand die een acer TM 29 cli laptop heeft. ik zou graag de ervaringen met dat ding willen weten en de score met dat ding op 3d mark 2001 zou ik ook wel willen weten. ik ben van plan zo'n ding te kopen (mischien)
bvd Erik

Verwijderd

Op kieskeurig heb ik hem ook gezien, k zit er ook over na te denken, iemand op kieskeurig.nl heeft hem getest, en kwam op 1885 punten 3dmark 2001, op batterij, maar verder weet ik er ook niets van, zoek ff verder op tweakers, er is hier al gezegt dat hij ongeveer gelijk is aan een Gforce 2MX

Verwijderd

Als je de extra 300 euro ervoor over hebt: neem een Acer TM 800. Heeft een 1400x1050 scherm plus een hele fatsoenlijke videokaart (Radeon 9000, voorzichtig vergelijkbaar met een Ti 4200) en nog wat andere gadgets extra. De TM 290 heeft geintegreerde graphics en dat is inderdaad niveau GF2 MX.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:25
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 00:16:
Op kieskeurig heb ik hem ook gezien, k zit er ook over na te denken, iemand op kieskeurig.nl heeft hem getest, en kwam op 1885 punten 3dmark 2001, op batterij, maar verder weet ik er ook niets van, zoek ff verder op tweakers, er is hier al gezegt dat hij ongeveer gelijk is aan een Gforce 2MX
ik heb een laptop met een soortgelijke kaart getest en tot conclusie gekomen dat een gf2mx een heel stuk beter is, de kaart is meer vergelijkbaar met een tnt2.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Ik heb de 290LCI, heb er alleen nog niet mee gegamed. Daar heb ik nl. een gewone PC voor :). Ik zal deze week wel ff een 3d testje draaien, maar imho is een laptop niet echt om mee te gamen. Naast een trage 3d kaart heb je nl. ook een trage HD. Zodra je een swapfile nodig hebt merk je dat behoorlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 15:05:
Ik heb de 290LCI, heb er alleen nog niet mee gegamed. Daar heb ik nl. een gewone PC voor :). Ik zal deze week wel ff een 3d testje draaien, maar imho is een laptop niet echt om mee te gamen. Naast een trage 3d kaart heb je nl. ook een trage HD. Zodra je een swapfile nodig hebt merk je dat behoorlijk...
Kan je ook de specs geven? vna die laptop
Pagina: 1