Toon posts:

plextor problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als ik on the fly een audio cd kopieeer (win cd) op 4 speed dan loopt na een minuut of wat mn buffer vol en dus is de cdr een glimmend onderzettertje geworden, hoe kan dat?

plextor 4x8x32 ide
pioneer dvd 105s
win 98 sec edition
kt7 duron 700 300watt

heeft er iemand echte tips??

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

t'is niet echt een tip, maar mals je wat spaart heb je zo een burnproof brandertje :0

Denk niet dat je hier veel aan hebt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hoe heb je dit alles aangesloten? Primary/secondary. Master/slave settings that is.

Verwijderd

IDE is niet gemaakt om op hoger dan op 2x otf te kopieren hoor..... dat gaat altijd mis naar mijn ervaring....

Verwijderd

enable dma van je hardeschijf ??

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

"""IDE is niet gemaakt om op hoger dan op 2x otf te kopieren hoor..... dat gaat altijd mis naar mijn ervaring....""""

sorry? wat voor systeem is dat waarmee dat niet kan, ik bouw hier continu systemen die otf 8 speed kopieren zelfs met die wacky dvdspelers die af en toe gewoon niet lekker werken.

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

Verwijderd

Ik heb zelf een Plextor 12/10/32a IDE en ik kan gewoon 1 op 1 branden, gaat perfect. En dan word er geen gebruik gemaakt van die burnproof (de buffer blijft namelijk geheel gevult)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
yup, me too, ik heb ook een Plex 12x IDE, en het on the fly branden in combinatie met m'n Ultraplex gaat toch stiekum wel erg goed. Ook zonder tussenkomst van burnproof. :)
Nee, de IDE Plex bevalt me stiekum toch wel.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 02 december 2000 06:48 schreef Dee-ehn het volgende:
IDE is niet gemaakt om op hoger dan op 2x otf te kopieren hoor..... dat gaat altijd mis naar mijn ervaring....
WHAHAHAHA, laat jij je nog maar eens goed informeren :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
nou wordt de lol nog groter, ik dacht laat ik de boel eens van hd doen op 1x
en wat dacht je loopt de buffer leeg!
ik snap er niets meer van, ik moet zeggen dat et meestal wel goed gaat op 4x dus het is niet zo een probleem maar ik snap er iig geen reet van!
is ide nou echt zo stom??

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

IDE is helemaal niet zo slecht, maar geeft af en toe wel eens rare problemen. Kijk eens of je ASPI drivers in orde zijn. Je brander als master alleen op een IDE kanaal parkeren (als je daar nog ruimte voor hebt) is ook wel eens de truuk. Probeer ook eens een ander brandprogramma..

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
trekt je pioneer wel goede speeds ?
staat het goed ingesteld ?
oof met buffer enzo ? als je cdrwin hebt

is het geen cd helemaal vbol met krassen en stuk ?

PVoutput

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Heb je je Pioneer DVD soms geflashed met een regio vrij firmware ? Het zou kunnen dat het brand programma (Nero ?) je brander dan als standaard CD rommetje gaat gebruiken op 2 speed ofzo.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 08:22

BIM

Nothing interesting

Heb je de DMA setting van je brander laatst veranderd?
Had ik gedaan (van uit naar aan). De hele tijd
van die onderzetters gemaakt. (4x) :(

Zet ff anders en test/simuleer.
(bij mij ging het bij simuleren ook fout)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op vrijdag 01 december 2000 23:50 schreef beatmaster het volgende:
als ik on the fly een audio cd kopieeer (win cd) op 4 speed dan loopt na een minuut of wat mn buffer vol en dus is de cdr een glimmend onderzettertje geworden, hoe kan dat?
Als tie volloopt vind ik dat niet zo'n probleem... :D

Als je het ook heb op 1x speed van hd naar brander dan zal ik je kabeltjes maar es nakijken, en instellingen die je veranderd heb van de afgelopen week maar terugzetten. Dan nog es proberen, als het dan nog niet lukt ff je brander loshalen, en 1x mee voetballen... :7

Als je hem test, al je kaarten eruit behalve je vid-kaart. dan hdd op prim. master, en je brander secundary. Dan nog es testen. Doet ie het niet dan mot je een nieuwe kopen... ;)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Pagina: 1