• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb een Palm Zire gekocht en ik ben er heel tevreden mee, een pda zonder toeters en bellen. Lekker tweakers.net in de klas lezen :P
Maar nou wilde ik 'm ook gebruiken om te e-mailen, gewoon dat ie elke keer bij aansluiting aan de pc dat ie dan mijn hotmail inbox op me pda zet en dat ie mijn gemaakte mailtjes verstuurt.
Ik heb de update "email update 3.04" van palm voor de palm desktop geinstalleerd en ik heb mijn outlook ingesteld op hotmail. En ik heb het programmaatje "eMail v3.0.7" van Carl Watts geinstalleerd op me Zire. Maar nou is het probleem dat ik wel mailtjes kan maken en die worden dan ook verstuurd als ik HotSync, maar mijn inbox wordt niet overgezet naar mijn pda. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat dat wel gebeurt? Of ligt het aan het programma (kan het bijna niet voorstellen, want op palmgear krijgt het proggie van bijna iedereen 5 sterren) en kan iemand me een vertellen met welk freeware proggie het wel kan?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:39

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij zijn er voor de Palm geen programma's die kunnen synchroniseren met de inbox van Hotmail. Heb je een link naar het door jou genoemde programma van Carl Watts? Ik kan het zo snel niet vinden met Google en wil wel ff kijken wat dat is.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• MightyMauz
Outlook doet nu mijn Hotmail, en als ik het goed begrepen heb, zijn er proggies die kunnen syncen met Outlook en dan is de cirkel weer rond....
En de link naar eMail is:
http://www.palmgear.com/i...C8D07C53BE26&prodID=11938

Ow en misschien nog het vermelden waard: na het updaten met "email update 3.04" is er niks veranderd of toegevoegd in Palm Desktop

• MightyMauz
Niemand die fatsoenlijk kan Hotmailen met zijn Zire?

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55

Tsuranim

There is only one

Het is mij ook niet gelukt. Probleem is dat outlook hotmail-berichten in een aparte map plaatst en niet in "lokale mappen". De door mij getest e-mail programma's synchroniseren alleen met die inbox. Ook is het bij mijn weten niet mogelijk via filters hotmail berichten automatisch te verplaatsen naar een lokale map.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welke proggies heb je dan om de syncen met je inbox van Outlook? Ik ben er namelijk ook al naar opzoek.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:39

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij kan het gewoon niet. Hotmail blijft altijd een beetje een apart geval. MS maakt het zo dat het alleen met MS producten kan samenwerken. Zo is er naast outlook ook geen enkel ander mail programma dat met hotmail kan werken.

Denk dat ze het dus zo beveiligd hebben dat het ook zeker niet met een PalmOS handheld gaat werken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• wcduck
  • Niet online
Maar is er dan ook geen proggie om je normale outlook-mails met je pda te syncen? Uiteraard wel gratis :).

• MightyMauz
Ik heb wel een programma gevonden wat kan syncen met hotmail. Namelijk OnEmail (http://net.worth.com.hk/onemail/), het schijnt dat je de trial gewoon kunt gebruiken als je maar 1 hotmailadres wilt beheren. Maar je moet nog wel een mailprogramma op je palm hebben en die programma's die ondersteund worden, kosten wel geld :/ (Versamail, ClieMail, DataVizMail, PalmOS Mail en iamBicMail)

Verwijderd

Eudora kan dat. Werkt echt prima en is bovendien gratis. Die kan syncen met outlook, en ook e-mail via je GSM (infrarood of bluetooth natuurlijk)

• MightyMauz
Jah, maar die kan vast ook niet synchroniseren met Hotmail (ook niet via Outlook)

• wcduck
  • Niet online
Eudora werkt bij mij helemaal niet goed. Hij houdt er dan halverwege het syncen mee op. Email is dat wel compleet, maar to do list en agenda komt ie niet meer aan toe. Ook moet ik de sync-manager van windows weer opnieuw starten. Hij doet het trouwens wel perfect met Outlook Express. Maarja, ik gebruik Outlook 2002.

• MightyMauz
Nou heb ik nog een probleempje: Memo wil niet syncen met de desktop
Hij heeft het schijnbaar wel gedaan, want er staan 3 dingetjes in Palm Desktop die ik ooit op me PDA heb gemaakt. Maar nu wil ie niet meer.
Maar het rare is dat ook bij HotSync -> Custom... daar Memo niet tussenstaat Notepad staat er wel tussen maar Memo dus niet.
Iemand een idee wat er mis is? Want er staat een documentje op me Zire die ik graag op me desktop wil hebben

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Palm desktop even opnieuw installeren zodat de conduit weer goed komt. En verder van de zoekfunctie op http://www.palmclub.nl/forums gebruikmaken. :)

Alors.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Eudora werkt bij mij ook prima, al zo'n anderhalf jaar. Syncen met Hotmail heb ik niet geprobeerd, maar kan volgens mij ook niet.
Pagina: 1