(Derde keer dat ik dit typ, Netscape al twee keer vastgelopen
)
Ik heb vandaag weer gewerkt voor de Enschedeploeg, leukste klus tot nu toe. Het ging om een sinterklaas feest in de Utrechtse jaarbeurs, lekker dichtbij dus. Nou, dat best een groot feestje
. Er hingen toen wij aankwamen (er was al een dag lang opgebouwd) al vier trussen van zo'n 40-50m lengte, en bovendien was er een podium gebouwd met daarboven al ontzettend veel licht en geluid (verzorgd door Ampco). Wij hebben daar nog eens vier trussen van dezelfde lengte bijgehangen, met daaraan 250-300 kW aan licht
. Wij zijn daar van 10:00 tot 17:30 mee nezig geweest.
Bovendien zijn er ook nog rondom het podium aan trussen en op de grond ook nog eens zo'n 50 Macs geinstalleerd, 500's en 600's:

Bestuurd door twee mengpanelen, drie computers en drie technici, gaf dat een behoorlijke show
.
Na de trussen opgehangen te hebben, ging iedereen avondeten bij de catering, en dat zijn de momenten waarop de sound checks op volle kracht worden gedaan. Dus ik van het eten weggesneakt, en ik heb vanochtend een digitale Spl meter (ook wel dB meter genoemd) gekocht. Dus ik heb een uur lang (ook na het eten) van de muziek van de sound check zitten genieten op 103 dBspl avg en 110 dBspl piek (alle muziek piekte hierop, duidelijk gemanipuleerd)
. Echt een relaxde dag werken. Ik had gewoon moeite om afscheid te nemen van die zaal gevuld met tonnen (miljoenen:?) aan licht en geluid.
En ik heb nog 200,- verdien ook
.
En er is een redelijke kans dat ik van 3 t/m 8 jan crew van de Kast word
, samen met een vriend va mij, wat kan het leven toch mooi zijn. Je hobby uitvoeren en tegelijkertijd bakken geld verdienen
(om weer mooie audio van te kopen).
Jag
Ik heb vandaag weer gewerkt voor de Enschedeploeg, leukste klus tot nu toe. Het ging om een sinterklaas feest in de Utrechtse jaarbeurs, lekker dichtbij dus. Nou, dat best een groot feestje
Bovendien zijn er ook nog rondom het podium aan trussen en op de grond ook nog eens zo'n 50 Macs geinstalleerd, 500's en 600's:

Bestuurd door twee mengpanelen, drie computers en drie technici, gaf dat een behoorlijke show
Na de trussen opgehangen te hebben, ging iedereen avondeten bij de catering, en dat zijn de momenten waarop de sound checks op volle kracht worden gedaan. Dus ik van het eten weggesneakt, en ik heb vanochtend een digitale Spl meter (ook wel dB meter genoemd) gekocht. Dus ik heb een uur lang (ook na het eten) van de muziek van de sound check zitten genieten op 103 dBspl avg en 110 dBspl piek (alle muziek piekte hierop, duidelijk gemanipuleerd)
En ik heb nog 200,- verdien ook
En er is een redelijke kans dat ik van 3 t/m 8 jan crew van de Kast word
Jag