Mijn pc is redelijk sterk voor fs2004. Kan alle opties redelijk hoog zetten en zie in de FPS toch zo een 24/25 fps. Alleen ondanks dat loopt het beeld een paar sec. soepel en dan ineens even stil en trekt dan weer aan, waardoor er dus een hinderlijke stotter ontstaat tijdens vliegen.. als ik de instellingen nou laag of hoog zet maakt niets uit. blijf de stottering houden. Kijk als ik alle opties op max zet heb ik nog 8/11 fps. dan is het begrijpelijk dat het beeld stotterd.
Heb ook gekeken of er op de achtergrond prog. draaide die voor de hapering zorgen, maar dat is niet het geval.
Heb de nieuwste catalyst en voor de rest alle up to date. Heb ook al lopen stoeien met de instellingen van de video kaart, niets helpt echt valt met op.
Iemand?
Heb ook gekeken of er op de achtergrond prog. draaide die voor de hapering zorgen, maar dat is niet het geval.
Heb de nieuwste catalyst en voor de rest alle up to date. Heb ook al lopen stoeien met de instellingen van de video kaart, niets helpt echt valt met op.
Iemand?