Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
ik meen dat dit gaat met rundll32.exe zoek eens op google naar rundll32.exe parameters
Icons are overrated
handig voor als je dingen bekijkt dat anderen niet mogen zien zoals pron? *)
...
Hoe, de monitor standby zetten? Wil je het voor iets speciaals doen want het komt op mij nogal vreemd over omdat een monitor meestal in het bereik van het toetsenbord ligt waardoor je net zo goed jouw arm iets verder kunt uitsteken.
het gaat in dit geval voor het gebruik op mijn tablet PC.bazs2000 schreef op 13 september 2003 @ 20:41:
Hoe, de monitor standby zetten? Wil je het voor iets speciaals doen want het komt op mij nogal vreemd over omdat een monitor meestal in het bereik van het toetsenbord ligt waardoor je net zo goed jouw arm iets verder kunt uitsteken.
Ik wil eigenlijk heel simpel met een commando kunnen zeggen dat hij het scherm moet uitschakelen... gewoon om batterij te sparen.
er zitten wel knoppen langs het scherm, maar geen van deze kan ik voor die zaken programmeren.
Zo kan ik gestures met mijn pen op de digitizer mkaen voor allerlei commando's en kan hiervan veel customizen. Maar een standaard Hibernate of Screen off zit er niet bij. Dus zal ik ze zelf moeten inprogrammeren.
de dingen die ik over rundll lees, blijken dan weer niet zo 1 2 3 voor een xp (tablet edition) te werken
Verwijderd
Kun je niet een bepaald (extern) programmaatje gebruiken daarvoor en daar dan een Sneltoets voor maken? Kijk bijvoorbeeld eens naar Energyspy. Er is naar mijn weten geen standaard commando om je monitor uit te schakelen. Wellicht dat er een verborgen schakeloptie is voor shutdown.exe, waarmee het kan. Welk OS hebben we het eigenlijk over?
ik wil geen snel"toets" maar een snel"gebaar"Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 20:46:
Kun je niet een bepaald (extern) programmaatje gebruiken daarvoor en daar dan een Sneltoets voor maken? Kijk bijvoorbeeld eens naar Energyspy. Er is naar mijn weten geen standaard commando om je monitor uit te schakelen. Wellicht dat er een verborgen schakeloptie is voor shutdown.exe, waarmee het kan. Welk OS hebben we het eigenlijk over?
ik kan immers niet bij mijn toesten wanneer ik de tablet mode gebruik.
sneltoetsen voor hibernate e.d. zijn standaard aanwezig op mijn tobo
Bedoel je als in het spel Black & White, waar je met een mousegesture een spell kan casten bijvoorbeeld? En die koppelen aan een actie? Volgens mij ga je daar toch echt zelf software voor moeten schrijven..
die software bestaat gewoon.jazz schreef op 13 September 2003 @ 22:28:
Bedoel je als in het spel Black & White, waar je met een mousegesture een spell kan casten bijvoorbeeld? En die koppelen aan een actie? Volgens mij ga je daar toch echt zelf software voor moeten schrijven..
Ik zoek alleen een dll (denk ik) die aangeeft dat het scherm uit moet. net zoals scherm uit bij de energie opties.
ik heb dus gewoon een opdracht regel nodig die daarnaar verwijst. Zo kan ik ook word.exe invoeren om word te starten wanneer ik bijvoorbeeld een W op het scherm kras.
that's it
en dan het liefst ook nog eentje voor Hibernate
Ik ben eruit met die mousegesture voor het scherm uit te schakelen...
ik heb eerst de screensaver ingesteld op blank screen. Die moet aan staan anders werkt het dus niet.
Dan de opdrachtregel laten verwijzen naar het starten van de screensaver
met de ingestelde gesture gaat het scherm dus direct uit. Probleem is alleen dat je heel snel moet zijn met de pen van het scherm halen, anders de-activeer je direct weer de screensaver
dus is het handig uiteindelijk?
prbleem bij een tabletPC hierin is dat wanneer de pen het scherm niet hoeft te raken om te reageren. De digitizer vangt een signaal op tot op een afstand van ongeveer 2 cm.
ik heb eerst de screensaver ingesteld op blank screen. Die moet aan staan anders werkt het dus niet.
Dan de opdrachtregel laten verwijzen naar het starten van de screensaver
met de ingestelde gesture gaat het scherm dus direct uit. Probleem is alleen dat je heel snel moet zijn met de pen van het scherm halen, anders de-activeer je direct weer de screensaver
dus is het handig uiteindelijk?
prbleem bij een tabletPC hierin is dat wanneer de pen het scherm niet hoeft te raken om te reageren. De digitizer vangt een signaal op tot op een afstand van ongeveer 2 cm.
Pagina: 1