[CS 1.6] Fps drops

Pagina: 1
Acties:

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
Hey mede-tweakers,

Na al dat gezeur en vooral wachten met Steam krijg ik dit. Als ik 1 kereltje in m'n gezichtsveld heb schiet m'n fps naar 80. Ik had bij 1.5 gewoon 100, nou kan dat door de extra effecten komen en re-done models... maar iemand met een GF 2 Ti heeft constant gewoon 100. Die drivers van hem heb ik al geprobeerd maar schiet ik niets mee op.
Had net daarvoor een format gedaan.

Mijn vraag is dus, wie heeft 100 fps en een Asus V8200 GeForce 3 Deluxe? Zie signature voor specs. Ik wil graag van diegene(n) weten welke drivers ze geinstalleerd hebben. Alvast bedankt!

ps. opnieuw DirectX 9.0b installen helpt ook niet.

Verwijderd

Dit heeft gewoon te maken met veranderingen in het 'achtergrondrekenen' bij Half-Life (bij de ontwikkeling van Steam en CS1.6 zijn veel dingen aangepast in de HL engine), maar op zich zou de FPS niet merkbaar lager moeten zijn (en 100 of 80 maakt weinig uit ;))

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen met CS 1.6. Mijn Radeon 9800 pro heeft maar 71 frames met alle eye candy aan. CS 1.6 vind ik niks. dit zijn de problemen die ik heb.
1: Steam werkt lomp en traag
2: CS 1.6 werkt traag. Op Tab drukken omdat ik score wil zien werkt traag. CS 1.6 reageert sosm helemaal niet. Hetzelfde voor de console. Kan niets intypen of console verdwijnt alweer.
3: Haperende gameplay en vaak connection problems.
4: in game menu CS 1.6 werkt vaak niet goed en/of erg traag.