Toon posts:

[W&G] Hoe een gezicht van een foto vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gegoogled en gesearchd but nothing...

Ik zoek software of een plugin voor Adobe photo shop 7 om van een foto het gezicht te vervangen.
Dus als ik zeg maar een foto van mijn broertje maak en een van mezelf dan wil ik dus mijn hoofd op het lijf van mijn broertje zetten.
Hoe moet dit???

Groeten Robin

Plugin oid mailen kan naar: robinvdelzen@hotmail.com

[Dus wel freeware.... GEEN warez!!!]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 19:32 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Daar is geen plug-in voor bij mijn weten, je zal zelf het hoofd eruit moeten knippen (en eventueel vervormen) en erop plakken.

En vragen om een plug-in te mailen is al helemaal dom, check gewoon dit topic op tijd en stond... :X

Skat! Skat! Skat!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Dat is handwerk, sorry voor het vernietigen van je droom en als het zou bestaan dan zou dit een warez-request zijn :P

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 13:28
ehhh kijk eens in je sig
There are no impossible dreams. There are no unwinnable wars.
There are no unskateble runs. There are no impossible tricks.
:+

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Topicstarter
o ik vraag niet om warezz, wel freeware dan.

Heeft iemand wel tips om een gezicht te vervangen welke tooltje handig zijn???
Of iets anders wat wel makkelijk is om te weten???

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 19:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 19:30:
o ik vraag niet om warezz, wel freeware dan.
je zult het gewoon met de hand moeten doen, photoshop is een aanrader helaas nièt freeware, maar wel redelijk geschikt voor dit soort gepriegel. Kun je kleine oneffenheden makkelijk mee retoucheren.

En ja het is veel werk als het echt perfect moet zijn.

Verwijderd

Je zult gewoon fotosjop moeten leren beheersen. Leer mooi uitknippen, kleur aanpassen, dat soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replies

Verwijderd

We zouden je natuurlijk best op weg willen helpen want we hebben toch geen sociaal leven, maar dan moet je wel even de foto's neerzetten.

En 1 tip: emailadressen hebben hetzelfde effect op modjes als een rode lap op een stier, niet meer doen dus.

Verwijderd

kijk ff op deze url. http://www.coolbeans.dk/fotomanipulation/undervisning.htm, hier zie je wat je met Paintshop Pro kan kan veranderen, je kan een gereduceerde uitgaven van de software (shareware) overal te pakken krijgen.
Suc6

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 19:57:
kijk ff op deze url. http://www.coolbeans.dk/fotomanipulation/undervisning.htm, hier zie je wat je met Paintshop Pro kan kan veranderen, je kan een gereduceerde uitgaven van de software (shareware) overal te pakken krijgen.
Suc6
Not Found
The requested URL /fotomanipulation/undervisning.htm, was not found on this server.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Leer Photoshop :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.