Toon posts:

[WinME]Afbeeldingen in IE 5.5 niet weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
sinds kort heb ik een probleem met Internet explorer 5.5.
Geen enkele afbeelding wordt nog weergegeven, tenzij ik rechtsklik en dan afbeelding weergeven doe.
Alle antwoorden die hier gegeven zijn op GoT bieden geen hulp.
Iemand die raad weet??
Alvast bedankt.

Verwijderd

Heb je ook de tips uit de Software Algemeen FAQ al bekeken? En welke antwoorden heb je allemaal al geprobeerd? Ik kan namelijk wel tips gaan geven, maar als jij zelf niet teveel aangeeft wat je gedaan hebt, is de kans natuurlijk groot dat ik dubbele tips geef. En dat vind ik zonde van mijn tijd ;). Zie ook de FAQ Forumgedrag - Topicstart over tips hoe je het beste een topic kunt starten :).

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Zelf heb ik al internet explorer al opnieuw geinstalleerd, de cache leeggemaakt en het register gecontroleerd of dat de codering juist is. Nog steeds werkt het niet. Nu gebruik ik Mozilla om dit te kunnen lezen.

Verwijderd

ik heb even een vraagje ...
ik heb een eigen homepage ... maar daar zet ik dus ook foto's op ... ik ehb net bij de software FAQ gekeken ... en daar kwam ik niets wijs uit, wie weet waar het aan ligt?

ik zie de foto's wel, sommige andere bezoekers niet ... moet ik daar iets aan doen? of de bezoekers hebben wat ingesteld??

antwoorden in de search leverde niets op

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je bedoelt zeker de foto's op de site die ingevuld is in je profiel onder het homepage veld?
nou, op mijn systeem staat de file:
file:///C|/Documents%20and%20Settings/
Kevin%20M.%20Middelkoop/Mijn%20documenten/
KM/Kevin%27s%20Homepage/foto/Afb.001.jpg
niet hoor ;)

je moet die files uploaden, en goed linken (http://urlvanjouwsite/foto/Afb.001.jpg enzo)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Maakt het uit als je hem importeerd uit een andere map, dan vraagt hij of ik het naar mijn root folder wil verplaatsen, als ik op een plaatje klik, dan staat er onder bij details, waar hij vandaan komt, dus, dat is in de root :?
Pagina: 1