Ik ben dus bezig om voor mijn broertje een pc in elkaar te zetten.
Alles gelukt, toen windows gaan installeren.
Dat ging allemaal goed, tot het bekende moment dat je je pc moet herstarten om de installatie vervolgens te voltooien. nou, op "opnieuw opstarten" gedrukt, vervolgens wil ie niet meer afsluiten. nou ik dus als ongediciplineerd persoon
op de UIT-knop gedrukt.
Dus opnieuw opstarten, opstarten vanaf cd, naar windows setup gaan, zegt ie 1 ding: fout bij het lezen van schijf, druk op F3 om af te sluiten.
Nou, nix aan de hand denk ik, gewoon C:\fdisk. maar nee hoor, hij herkend C:\ niet eens, laat staan dat ik dat kreng kan formatteren.
Ik heb zelf al veeel geprobeert, maar na een uur ben iuk niets wijzer geworden. hij herkend de exelsor 60 gig. wel in de bios. Gek......8)7
Kunnen jullie me helpen een mogelijke oplossing te vinden? Ik ben neerbij wanhopig..
spec's below niet van toepassing
momania: even wat leesbaarder gemaakt, volgende keer zelf even op letten aub.
Alles gelukt, toen windows gaan installeren.
Dat ging allemaal goed, tot het bekende moment dat je je pc moet herstarten om de installatie vervolgens te voltooien. nou, op "opnieuw opstarten" gedrukt, vervolgens wil ie niet meer afsluiten. nou ik dus als ongediciplineerd persoon
Dus opnieuw opstarten, opstarten vanaf cd, naar windows setup gaan, zegt ie 1 ding: fout bij het lezen van schijf, druk op F3 om af te sluiten.
Ik heb zelf al veeel geprobeert, maar na een uur ben iuk niets wijzer geworden. hij herkend de exelsor 60 gig. wel in de bios. Gek......8)7
Kunnen jullie me helpen een mogelijke oplossing te vinden? Ik ben neerbij wanhopig..
spec's below niet van toepassing
momania: even wat leesbaarder gemaakt, volgende keer zelf even op letten aub.
[ Voor 11% gewijzigd door momania op 13-09-2003 18:37 ]