Vandaag heb ik een "XFX NVIDIA GeForce4 Ti-4200 128MB DDR AGP8x" gekocht en deze met mijn oude kaart, 'n "NVIDIA Quadro4 550XGL 64MB AGP" vervangen.
Probleem
Alles wat ik hoorde toen ik de PC aanzette was 1 lange piep, gevolgd door 2 korte. Na te hebben opgezocht wat dit betekend sloeg dit dus op de initialisatie van de videokaart.
Geprobeerd
1. Ik heb de videokaart GOED aangedrukt! Geen effect.
2. Gekeken of er misschien nog externe powersupply op die kaart zat; niet het geval.
3. Op GoT te zoeken (redelijk wat topics, maar ik heb toch nog wat specifieke vragen) en op de support site van Compaq (niet veel soeps).
Hierna had ik wat vermoedens, die zijn terug te vinden bij 'vragen'.
Wanneer ik mijn oude kaart terugplaatst werkt alles weer als een zonnetje. Maar ik wil natuurlijk die nieuwe
.
Vragen
De algemene: Hoe komt dit?
1. Werkt een BIOS update (wellicht) voor dit soort problemen?
2. Is de kaart gewoon stuk?
3. Ik heb een 250 Watt voeding. Hoewel ik heb gevonden dat meer mensen hierop een Ti hebben draaien, is dit het dan toch?
Probleem
Alles wat ik hoorde toen ik de PC aanzette was 1 lange piep, gevolgd door 2 korte. Na te hebben opgezocht wat dit betekend sloeg dit dus op de initialisatie van de videokaart.
Geprobeerd
1. Ik heb de videokaart GOED aangedrukt! Geen effect.
2. Gekeken of er misschien nog externe powersupply op die kaart zat; niet het geval.
3. Op GoT te zoeken (redelijk wat topics, maar ik heb toch nog wat specifieke vragen) en op de support site van Compaq (niet veel soeps).
Hierna had ik wat vermoedens, die zijn terug te vinden bij 'vragen'.
Wanneer ik mijn oude kaart terugplaatst werkt alles weer als een zonnetje. Maar ik wil natuurlijk die nieuwe
Vragen
De algemene: Hoe komt dit?
1. Werkt een BIOS update (wellicht) voor dit soort problemen?
2. Is de kaart gewoon stuk?
3. Ik heb een 250 Watt voeding. Hoewel ik heb gevonden dat meer mensen hierop een Ti hebben draaien, is dit het dan toch?