Toon posts:

TomCat installeren en werkende krijgen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik moet voor mijn werk Apache TomCat v4.0 zien draaiende te krijgen op mijn PC thuis. Ik ben echter een complete noob, en heb inmiddels menig forum bekeken hoe ik dit moet doen.

Java heb ik inmiddels geinstalleerd, en ik heb de source van TomCat van de Jakarta website gedownload. Hoe kan ik nu echter het geheel werkende krijgen ?

Wie kan me helpen? Bedankt alvast.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit al geprobeerd? (520 hits)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inmiddels gevonden. Er mag een slotje op !!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 18:13:
Ik heb het inmiddels gevonden. Er mag een slotje op !!
Wat heb je dan gevonden? Misschien dat anderen er ook in geïnteresseerd zijn. O-)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Je hoeft de sources niet de downloaden. Er zijn ook binaries. Als je die download naar een directory naar keuze, dan kun je (uit mijn hoofd vanuit de subdirectory "bin") met een batch-file (in Windows) of een shellscript (in Linux/Unix) een Tomcat-server in de lucht krijgen met de default settings. Als ik wat ben vergeten of me ergens heb vergist, vertel het me dan gerust.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of nog makkelijker als ik een hit van die logische google link van pven mag geloven"
If you use the EXE version of the Tomcat installer, check the checkbox that says "Install Tomcat as a Service".
:P

Maar goed, een handleiding is blijkbaar toch echt wel te vinden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.