Bij het aansluiten van mijn nieuwe mp3speler stuit ik op het volgende probleem, de pc herkent de speler (MPIO FD-100), maar bij het installeren van de driver wordt windows afgesloten, heb 'opnieuw opstarten bij fout' uitgevinkt, en krijg blauw scherm met de volgende foutmelding:
" STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF2EEA875, 0xF8FFBA94, 0xF8FFB794)
dwusbdnt.sys - Address F2EEA875 base at F2EE9000 DateStamp 3CCDAB0A "
Heel vervelend, ik kan dus mijn usb device niet geinstalleerd krijgen. Ik gebruik gewoon de driver van bijgeleverde cd voor WinXP, en heb ook al een andere driver van de MPIO site geprobeerd. Windows XP Pro opnieuw geinstalleerd maar mocht ook niet baten, krijg precies hetzelfde probleem. Onder win98 werkt de player wel goed, dat is het probleem dus niet.
Krijg het vermoeden dat het aan de hardware ligt, maar ik zou niet weten wát er dan fout is?! Wie helpt, ben hier al een aantal dagen zoet mee
En alvast bedankt voor reactie!
" STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF2EEA875, 0xF8FFBA94, 0xF8FFB794)
dwusbdnt.sys - Address F2EEA875 base at F2EE9000 DateStamp 3CCDAB0A "
Heel vervelend, ik kan dus mijn usb device niet geinstalleerd krijgen. Ik gebruik gewoon de driver van bijgeleverde cd voor WinXP, en heb ook al een andere driver van de MPIO site geprobeerd. Windows XP Pro opnieuw geinstalleerd maar mocht ook niet baten, krijg precies hetzelfde probleem. Onder win98 werkt de player wel goed, dat is het probleem dus niet.
Krijg het vermoeden dat het aan de hardware ligt, maar ik zou niet weten wát er dan fout is?! Wie helpt, ben hier al een aantal dagen zoet mee