kreeg dit emailtje paar dagen geleden:
Beetje verdacht want ik heb wel een account maar dan alleen op ebay.nl
Ook zitten er een paar typefouten in (dikgedrukt). Ook waar het mailtje vandaan komt klopt volgens mij niet users-support8@eBay.com
wat denken jullie? Heb er niet op gereageerd of course.
edit: trouwens zie net als ik op deze site op die link klik ik dus een link error op ebay krijg. Lijkt mij dus gewoon iemand die probeert mensen hun CC gegevens etc te krijgen.
Maar als je naar die site gaat krijg je bovenin een IP nummer te zien. Bovendien is alles in het engels en moet je je creditcard gegevens etc invullen.Dear eBay Uder,
During our regular udpate and verification of the accounts, we couldn't verify your current information. Either your information has changed or it is incomplete.
As a result, your access to bid or buy on Ebay has been restricted. To start using your eBay account fully, please update and verify your information by clicking below :
https://scgi.ebay.com/saw...API.dll?VerifyInformation
Regards,
eBay
**Please Do Not Reply To This E-Mail As You Will Not Receive A Responce**
Beetje verdacht want ik heb wel een account maar dan alleen op ebay.nl
Ook zitten er een paar typefouten in (dikgedrukt). Ook waar het mailtje vandaan komt klopt volgens mij niet users-support8@eBay.com
wat denken jullie? Heb er niet op gereageerd of course.
edit: trouwens zie net als ik op deze site op die link klik ik dus een link error op ebay krijg. Lijkt mij dus gewoon iemand die probeert mensen hun CC gegevens etc te krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 13-09-2003 17:25 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"