Ik heb een hotmail accountje dat volgens mij spam verstuurd. Ik krijg telkens van allerlei e-mail servers mails terug dat ik virus mails verstuur. Ik heb me HD gescanned met norman en draai ook zonealarm. Heb niks gevonden met norman. Heef iemand enig idee hoe dit komt?
Volgens mij komt dit door virussen die worden verstuurd vanuit random namen/email adressen. Jij verstuurd ze niet, maar mensen die jouw email adres ergens hebben staan (inbox/adresboek) hebben dat virus en zo wordt er vanuit jouw email adres crap verstuurd.
Vervolgens krijg jij uiteraard de bounces/replies op je hotmail account.
[ Voor 13% gewijzigd door Jasper op 13-09-2003 17:00 ]
Euh door Hotmail misschien? Gebruik je dit email adres voor AL je e-mail?
probeer eens je pc te scannen met HouseCall
Lees je je Emails via outlook? (MS Outlook of Outlook Express?) waarschijnlijk heb je dan een virus die daar gebruik van maakt.
Waarschijnlijk heb je er weinig last van als je web-based emailt
Lees je je Emails via outlook? (MS Outlook of Outlook Express?) waarschijnlijk heb je dan een virus die daar gebruik van maakt.
Waarschijnlijk heb je er weinig last van als je web-based emailt
Ik gebruik dit email adres voor van alles. Maar als ik kijk van welke hosts ik die mededelingen krijg dan zijn deze mij echt niet bekend. Er schijnt mail te komen van mij naar een soort van fietsenwinkel in de VS ofzo 
Naja, ik doe gewoon block sender, me hele inbox is zo'n beetje vol. Het wordt tijd om mijn isp mailadres maar eens te gebruiken
Naja, ik doe gewoon block sender, me hele inbox is zo'n beetje vol. Het wordt tijd om mijn isp mailadres maar eens te gebruiken
Verwijderd
gewoon nieuwe account aan maken en dan een tijdje alles op full block zetten behalve je contact personen dan ben je er misschien snel af. lukt dit niet kun je gewoon een nieuwe aan maken.
Jup, that's it. Die virussen versturen mails met een willekeurige entry (soms zelfs combinaties van e-mailadressen) uit de adresboeken; vooral Outlook Express & Outlook zijn gevoelig voor dit soort virussen.Jasper schreef op 13 September 2003 @ 17:00:
Volgens mij komt dit door virussen die worden verstuurd vanuit random namen/email adressen. Jij verstuurd ze niet, maar mensen die jouw email adres ergens hebben staan (inbox/adresboek) hebben dat virus en zo wordt er vanuit jouw email adres crap verstuurd.
Jij krijgt ze gebounced omdat jouw e-mailadres als afzender vermeld stond.
Pagina: 1