Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

casebadges

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de volgende stickers (zie einde tekst) om mijn zelf gemaakte computer wat 'prof." te maken, maar kan ze nergens vinden. Gezocht bij google, bij GoT search, maar alle links waar ik ze kan bestellen werken niet. E-mails naar de bedrijven gestuurd, maar nog niks gehoord en er zijn al weken verstreken.

-MSI mainbord stickertje
-AMD Duron stickertje
-AMD Athlon XP stickertje
-NVIDA/GeForce4 stickertje
-Designed for Windows 2000/XP stickertje (als het van MS mag, zelf die stickers er op plaatsen)

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 19:14

Tittysmack

"no comment"

Amd stickers kun je bij amd zelf bestellen, gaat je wel een paar knaken kosten denk ik. Kijk eens op hun site

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

En wat wil je dat wij hieraan doen?

Je hebt het meeste geluk als je het bij je hardware krijgt (MSI) of als je het ergens van een beurs mee kan krijgen :)
en bij AMD waren ze vroegah te bestellen, maar dat werkt al een hele tijd niet meer :(

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mail de distributeurs van MSI / NVidia in Nederland... Voor AMD valt er wel aan te komen als je een bedrijf hebt -> www.amd.com/euroreseller en voor Microsoft acht ik de kans klein dat je daaraan komt want je eigen gebouwde systeem is nou eenmaal niet officieel 'desgined for Windows'

Dit topic is gesloten.