Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Cannot start device (code 10)
hoe dat moet kun je makkelijk vinden in de FAQs en de search
en in het vervolg kun je ook gewoon de edit knop gebruiken als je iets toe wilt voegen aan je post.
[ Voor 20% gewijzigd door TERW_DAN op 13-09-2003 16:37 ]
als hij zegt dat je moet inloggen:
user: drivers
pass: all
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Waarschijnlijk niet eens nodig.OnTracK schreef op 13 September 2003 @ 16:38:
ik heb deze gevonden: http://www2.driverguide.com/uploads/uploads11/19921.html
als hij zegt dat je moet inloggen:
user: drivers
pass: all
kaartje wordt standaard door XP herkend (iig al door win2k, dus als winXP het ineens niet zo doen is dat heel erg vaag).
S3 kaartjes kunnen soms moeilijk doen met dual draaien.
ben zo terug
[ Voor 8% gewijzigd door Garoth op 13-09-2003 17:00 ]
S3 Trio64V+ (765) werkt prima met default XP en 2K drivers, dat is het echt niet. Enige voorwaarde is dat hij als primary staat (vrijwel altijd de voorwaarde voor PCI kaarten), maar dat maakt niets uit voor Windows, daar kun je de AGP zonder problemen primary gooien.
Misschien niet zo snel opgeven maar wat meer doorspitten- het kan zoiets doms zijn als een IRQ conflict tussen de S3 en een andere PCI kaart, wat met het simpele verplaatsen van de kaart opgelost kan worden
Oslik blyat! Oslik!
Volgensmij is dit met oude kaartjes. Heb d'r al een x aantal pci kaartjes bij gehad (tnt pci, voodoo 3 2000 pci enz enz) triplehead opstelling, en kon 9vd10 gewoon gebruiken als ik van agp ging booten.Vrijwel altijd de voorwaarde voor PCI kaarten
Maar terug naar het probleem.
Wat bij mij altijd gewerkt heeft met s3 kaartjes is 1na laatste pci slot. En booten van pci. Dan had ik met mijn 8kha+ mobotje nergens last van.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Dan heb je het ook over de allerlaatste generatie PCI kaarten, namelijk de kaarten die gemaakt werden in een tijd dat AGP gemeengoed was.MICHIEL123 schreef op 14 September 2003 @ 05:12:
[...]
Volgensmij is dit met oude kaartjes. Heb d'r al een x aantal pci kaartjes bij gehad (tnt pci, voodoo 3 2000 pci enz enz) triplehead opstelling, en kon 9vd10 gewoon gebruiken als ik van agp ging booten.
Onder de oudere kaarten (dus van voor 1998, die nog steeds de overwegende meerderheid van PCI VGA kaartjes vormen) zijn het alleen de kaarten van Matrox en Artist Graphics die een schakelaartje/jumpertje hebben om niet het BIOS te initialiseren, waardoor ze secondary willen draaien. Dat moet je bij willekeurige S3/Trident/ATi kaartjes niet proberen
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb tot voor kort een matrox millennium 2 (4mb ?) als 2e video kaart gehad
en dat werkte in 2k / xp super
Alleen kun je last krijgen van interferentie tussen 2 monitoren (CRT's that is) waardoor je op je monitor een irritatante scrollende lijn krijgt.
Daarom heb ik sinds eergisteren een dualhead kaartje in m'n systeem hangen en die synchroniseerd de monitoren zodat je van dat lijntje af bent
Even niet aan gedachtDan heb je het ook over de allerlaatste generatie PCI kaarten, namelijk de kaarten die gemaakt werden in een tijd dat AGP gemeengoed was.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verder stelde ik dan de AGP kaart in als primair in windows, hierdoor kreeg je het leuke effect dat de POST op mijn oude scherm/pci kaart werd getoond en dan ineens ff zwart werd om vervolgens met de boot door te gaan op het primaire windows scherm
Clowns to the left of me, Jokers to the right