[Nickchange] Maarten Groenhuyzen

Pagina: 1
Acties:

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vanochtend heb ik op GoT m'n nick laten veranderen van MuErTo ChAvEz naar PoLo (nog bedankt daarvoor :) ). Nu zou ik op de frontpage dezelfde nick willen hebben.

Op de frontpage is de nick polo al geregistreerd, maar dat gaat volgens mij om dezelfde polo van wie ik de nick vanmorgen heb geclaimd aangezien ze dezelfde registratie datum hebben.

Ik zou dan het liefst m'n Maarten Groenhuyzen account willen laten omzetten naar PoLo. Wat wel is dat ik de nick MuErTo ChAvEz kort geleden heb geregistreerd vanwege de merge. Ik wilde dezelfde naam als op GoT en frontpage en heb deze laten mergen. Is dat een probleem?

Dus het liefst zou ik van Maarten Groenhuyzen naar PoLo.

Alvast bedankt :)

Specs

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
User polo is nog actief op de FP :). Hij heeft namelijk een klein beetje tweakotine en zelfs een paar modpunten. Nu blijven modpunten maximaal een week geldig, dus is hij de afgelopen week nog op de FP geweest.

Wat je wel kan doen is je voorkeur goed aangeven op de mergepagina. Als je die daar dan op GoT-voorkeur zet, moet het goedgaan denk ik zo :).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Klik hier voor een merge aanvraag..

En lees hier alles over het hoe en wat m.b.t. die usermerge. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• StyXL
  • Niet online
Harm schreef op 13 September 2003 @ 16:26:
User polo is nog actief op de FP :). Hij heeft namelijk een klein beetje tweakotine en zelfs een paar modpunten. Nu blijven modpunten maximaal een week geldig, dus is hij de afgelopen week nog op de FP geweest.
Dat was me niet opgevallen, beetje jammer :'(
Wat je wel kan doen is je voorkeur goed aangeven op de mergepagina. Als je die daar dan op GoT-voorkeur zet, moet het goedgaan denk ik zo :).
Zojuist geprobeerd om mijn huidige GoT account met de Maarten Groenhuyzen account te mergen, maar dit lukte niet. Kreeg de volgende error..
Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur.
Ik heb m'n GoT account al gemerged met MuErTo ChAvEz op de frontpage. Is het alsnog mogelijk om Maarten Groenhuyzen met PoLo te mergen? Wat een gedoe :D

Ik bedank jullie beide voor jullie tijd en als het niet gaat pech voor me en kunnen jullie meteen wat kloontjes opruimen :)

[ Voor 28% gewijzigd door StyXL op 13-09-2003 17:13 ]

Specs

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Anders mail je Polo toch, of hij z'n account aan je wilt geven? Als hij niet zo actief is en hij heeft er geen problemen mee kunnen we het natuurlijk best regelen.

http://twitter.com/randalpeelen

• StyXL
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op 13 September 2003 @ 17:10:
Anders mail je Polo toch, of hij z'n account aan je wilt geven? Als hij niet zo actief is en hij heeft er geen problemen mee kunnen we het natuurlijk best regelen.
Dat zal ik dan maar doen. Ik had gedacht dat dit net zo snel gepiept zou zijn als vanmorgen...

Z'n email is niet openbaar, dan houd het een beetje op.

[ Voor 9% gewijzigd door StyXL op 13-09-2003 17:16 ]

Specs

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PoLo schreef op 13 september 2003 @ 16:39:
[...]

Ik heb m'n GoT account al gemerged met MuErTo ChAvEz op de frontpage. Is het alsnog mogelijk om Maarten Groenhuyzen met PoLo te mergen? Wat een gedoe :)
Moet je ACM even mailen (acm (at) tweakers.net), die zal er vast en zeker wat aan kunnen doen omdat hij bij die database kan. Dat kunnen wij niet :).

• StyXL
  • Niet online
Harm schreef op 13 September 2003 @ 17:17:
[...]
Moet je ACM even mailen (acm (at) tweakers.net), die zal er vast en zeker wat aan kunnen doen omdat hij bij die database kan. Dat kunnen wij niet :).
Geregeld. Bedankt allemaal, volgens mij kan er niet meer worden gedaan dan dit _/-\o_

Specs

• StyXL
  • Niet online
Het lijkt erop dat PoLo nu echt niet meer op Tweakers.net komt. Z'n tweakotine staat nu ook op 0.

Kan ik de naam nu dan eindelijk overnemen :P

[ Voor 5% gewijzigd door StyXL op 19-10-2003 22:24 ]

Specs

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:50

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

polo is in september nog op Frontpage geweest. Een user moet echter minstens een halfjaar niet op de Frontpage aanwezig zijn geweest, voordat wij overgaan op het veranderen van de user's nick in een Inactief Account.

Helaas zul je dus nog moeten wachten.

[ Voor 183% gewijzigd door Longbeard op 19-10-2003 22:58 ]

• StyXL
  • Niet online
Longbeard schreef op 19 October 2003 @ 22:51:
polo is in september nog op Frontpage geweest. Een user moet echter minstens een halfjaar niet op de Frontpage aanwezig zijn geweest, voordat wij overgaan op het veranderen van de user's nick in een Inactief Account.

Helaas zul je dus nog moeten wachten.
Ah ok, ik keek net ff naar z'n account en zag dat alles op 0 stond, dacht dat ik hem nu wel over zou kunnen nemen. De ½ jaar regel had ik even over het hoofd gezien, balen ;)

Specs

• StyXL
  • Niet online
Deze nickchange zou dan nu eindelijk uitgevoerd kunnen worden of niet soms :)

Specs

• Steve
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Yup... Laatste login is helaas niet bijgehouden, maar aangezien de user geen tweakotine of modpoints meer heeft, is het geen probleem. Bij deze is je FP-nick PoLo :). Ik heb je account MuErTo ChAvEz echter wel op slot gezet, het is namelijk niet toegestaan om kloontjes te hebben. Vreemd dat niemand hierboven dat vorig jaar heeft opgemerkt :?

Trouwens, je zal zoals gezegd ACM moeten mailen als je wilt dat PoLo met PoLo gemerged wordt.
Pagina: 1