[premiere 7]film schokt bij export

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb met PowerVCR een film opgenomen van tv, nou wil ik hier de reclames uitknippen. zo gezegt zo gedaan. niet dus.

als ik een film importeer en ga afspelen in het film-preview venster (geen idee hoe dat precies heet, het is iig het linker schermpje). dan loopt hij zo soepel als hij bedoelt is. als ik hem echter als track invoeg, en in het export-preview venster kijk, dan loopt hij heel schokkerig, net alsof hij van frame 1 naar 11 naar 4 naar 17 enzovoort gaat. nou was mijn eerste gedachte dat hij dan alle overgangseffecten enzo mee moet rekenen, en dat dat normaal was voor het export-venster.

maar nou als ik hem exporteer naar een videobestand (maakt niet uit welke codec) dan loopt hij precies zo schokkerig als in het preview venster.

weet iemand waar dit aan ligt? alvast bedankt :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Hmm..ik had zo'n soort probleem ook met mijn opgenomen videobestanden (Matrox Marvell G400). Ik denk dat ik de opgenomen video met virtualdub omgezet had naar een andere compressie en die weer in Premier had gebruikt om te editten. Beetje omslachtig wel, maar het werkte wel.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 00:56:
Hmm..ik had zo'n soort probleem ook met mijn opgenomen videobestanden (Matrox Marvell G400). Ik denk dat ik de opgenomen video met virtualdub omgezet had naar een andere compressie en die weer in Premier had gebruikt om te editten. Beetje omslachtig wel, maar het werkte wel.
hmm, dat is wel een goed idee ja, ik ga het vanmiddag even proberen. thanx.
edit:
virtualdub én nandub geven een foutmelding:
"MPEG import filter: Pack synchronisation error"

ik zal eens ff verder zoeken naar omzet-programma's

[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 14-09-2003 12:36 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Met welke codec zijn die avi's gecomprimeerd? Als het Mpeg2 (of een variant daar van) is, dan krijg je idd dat ie niet soepel wil exporteren. Althans, dat had ik ook bij Premiere 6.5. ik heb nu 7 geinstalleerd, maar heb nog niet gespeeld met het importeren van Mpeg files en die vervolgens exporteren.

Probeer anders eens Pinnacle Studio 8 + laatste updates. Kazaa De winkel heeft 'm geloof ik wel. Ik had daar in elk geval wel succes mee. (verder vind ik het een butt programma, maar dat terzijde :) )

VirtualDub kan overigens geen Mpeg2 bestanden openen. Copyrightredenen geloof ik... weet niet precies de foutmelding die je krijgt als je het toch probeert, maar het zou die van jou wel eens kunnen zijn.

Mod-break:

Kleine edit gedaan O-)
Waar te krijgen naast de winkel is niet relevant op GoT ;)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2003 09:25 . Reden: Niet relevant ;) ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 15:17

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Vertel maar eerst eens wat je instellingen zijn van premiere.
En dan ook wat je ingesteld hebt wat de output word. (framerate ed.)
En wat de eigenschappen van de source file zijn. (framerate ed.)
Lijst codecs dat je gebruikt.

Ik zou niet omzetten met 1 prog om later weer met ander prog nog een keer die film om te zetten.
Met elke encoding verlies je kwaliteit.
Dus zoveel mogelijk in 1x doen.