Waardeloos forum

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Topicstarter
Ik heb nu een paar topics geplaatst en ze werden telkens gelockt :? ik weet niet waarom dat gedaan wordt..als ik nu gewoon vraag hoe de zaken bij oc-shop gaan wordt hij gelockt.
Weet je wat je moet doen..een general discussion board openen zodat we met vragen die eigenlijk zogenaamd niets met harware te maken hebben kunnen posten.

Ik ben lid van futuremark forums en daar zijn ze wel veel soepeler..als je hier wat post wordt hij na een paar reply's weer gelockt en dat heb je op futuremark niet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is niet hetzelfde als Futuremark :)

In de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) staat duidelijk wat hier op GoT van jou wordt verwacht B)

Trouwens:
Weet je wat je moet doen..een general discussion board openen zodat we met vragen die eigenlijk zogenaamd niets met harware te maken hebben kunnen posten.
Die hebben wij al :) Stuffis Generalis en Tweakers Huiskamer. Alleen ben je hier niet lang genoeg geregistreerd en/of heb jij te weinig nuttige postings gemaakt om daar alsnog toegang toe te krijgen. Kijk eens in de FAQ van dit subforum voor meer informatie :)

Anyway, als het die OC-shop topic betrof, dan nog zou het daar ook gewoonweg op slot zijn gegaan.

[ Voor 61% gewijzigd door BalusC op 13-09-2003 15:49 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29

DinX

Motormuis

Voor de rest hoort dit totaal niet op GoT. Dat is een kwestie tussen jou en de OC-shop. Hier heeft GoT niks mee te maken.
BalusC maakt toch duidelijk waarom hij op slot is gegaan. Dit is echt iets tussen jou en de mensen van OC-shop

En je andere topics die op slot gegaan zijn verdienden wel een betere topic-start. Als mensen niet goed weten wat je bedoelt, of waar je naartoe wil met je topic gaat zo'n topic meestal af op een hoop off-topic geblaat enzo.

En als je GoT waardeloos vindt, dan blijf je er toch gewoon weg en blijf je bij Futuremark
Hier wordt van je verwacht dat je zelf wat moeite doet om te ozken, door middel van google en de search. Vind je het dan niet, dan kan je een duidelijk topic openen. dat is niet een topic waarvan de topic start bestaat uit 1 zin.

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 13-09-2003 15:49 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
JVLK schreef op 13 September 2003 @ 15:44:

Ik ben lid van futuremark forums en daar zijn ze wel veel soepeler..als je hier wat post wordt hij na een paar reply's weer gelockt en dat heb je op futuremark niet.
Damn, futuremark klinkt als een hemel. Ik denk dat ik er dan ook maar naar toe ga _/-\o_

Zoals al is opgemerkt en zoals JIJ ook opmerkt, niet elk forum is hetzelfde. Hier zijn misschien wat meer eisen aan een topic en wat meer regels. Er zijn genoeg andere computerforums als het niet bevalt :)

Voor de rest ga ik er niet al te serieus op in als je niet eens een behoorlijk topic titel kan bedenken. 'Waardeloos forum', begin je altijd zo een discussie ?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik heb nu een paar topics geplaatst en ze werden telkens gelockt :?
Ik zie bij alle 4 je slotjes duidelijk sluitmsges staan hoor. Allemaal verwijzen ze netjes naar de FAQ's mbt hoe je een topic moet openen e.d. en geven ze nog laatste hints & tips. Verder zijn alle 4 die openingsposts extreem brak en zijn de slotjes nogal terecht.

Verbazend hoe vaak mensen het forum 'waardeloos' vinden als ze zelf 'waardeloos' posten.... :/

Professionele website nodig?

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik heb nu een paar topics geplaatst en ze werden telkens gelockt :? ik weet niet waarom dat gedaan wordt..
Dan kan je niet lezen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees de sluitmessages. Als je het er niet mee eens bent, kan je de mod in kwestie mailen en normal uitleggen waarom het niet goed is, of als je het algehele beleid niet goed is kan je een normale discussie in LA starten maar niet komen zeiken met "waardeloos forum"...

Dit ga ik dus niet eens in behandeling nemen. Leer eerst maar normaal discusseren

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.