specs thinkpad 2611 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 11:32
Mijn broer heeft een *tamelijk* oude computer (100 MHz e.d.), en daar is hij niet zo heel blij meer mee... Hij gebruikt hem voor word/internetten/mailen.

Nu had een vriend van hem een laptop over, en die wilde hij misschien kopen. Ongeveer iets van 300 MHz, en dat is ook voldoende voor hem. Ik ben alleen naarstig op zoek naar de precieze spec's, en dat lukt niet erg :(.

Ik hem alleen via de telefoon gesproken:
Het is een IBM Thinkpad 2611.
En dit stickertje: Afbeeldingslocatie: http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/18106_sticker1.jpg heeft hij ook gevonden; daar stond:
MODEL: 1141-8ND
S/N: AB-A26XZ
Maar op www.ibm.comonder 'Supports & Downloads' kon ik hem niet vinden. Wél was daar een IBM i Series Thinkpad 1400 2611 en een IBM i Series Thinkpad 1500, maar de modelnummers kwamen niet overeen met die hierboven staan :(
Kan iemand me helpen?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

bij al die oude hardware is het vaak niet meer wat het waard is (een appel en een ei) maar wat je er voor over hebt. want nieuw spul is toch vaak weer wat duurder en zulke langzame dingen zijn tegenwoordig gewoon niet meer te vinden.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 11:32
ja, maar ik vind het raar dat de specs gewoon niet op de site van de fabrikant te vinden zijn...