TV-out dmv scart op TV..

Pagina: 1
Acties:

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 16:37
Ik heb een G-force TI 4200 met tv uit kabel, deze wou k graag gebruiken, zodat ik films op de tv kan kijken.
Aangezien wij dus geen TV's hebben waar zon ingang op zit, moest ik het duz maar met een scart adaptertje proberen wat mij was verteld op andere forums,.
Toen k deze had gekocht ging ikhem uiteraard meteen geprobeerd, ik had duz allez juist aangesloten, en ging met Nview kloten, na een tijdje had kl duz beeld maar dit beeld was grijs met een beetje groene kleur der doorheen. ik ehb toen diverse instelingen geprobeerd, maar het bleef zo, daarna heb k maar geprobeerd of de stekkertjes goed vastzaten.
Deze zaten allemaal goed vast.

Nou is mijn vraag weet iemand hier een oplossing voor / heeft dit zelf ook gehad en heeft het ook kunnen oplossen.

Thx Iceszz...

(P.S. ik ben hier nieuw heb ook gezocht op dit probleem in het forun heb veel gezien over problemen met de tv uit. maah kon mij probleem niet vinden, hij zal der vast tussenstaan, maar aangezien ik duz nog niej precies weet hoe je hier moet zoeken op een onderwerp zij tips uiteraard welkom..)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-08 10:52
Probeer eens een andere tv of video.
Of zelfs een andere scart-ingang op je tv...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

na, veel kloten met meerdere nvidia kaarten, kwam ik erachter dat er 2 oplossingen zijn.
met een svhs kabel naar scart kan je alleen kleuren krijgen als je tv-tool gebruikt.
met deze kan je een kleuren signaal over een svhs kabel forceren, dit doe je door aan te vinken dat je een cinch kabel gebruikt. en kies voor een pal, ipv nsct

wil je het met de drivers van nvidia doen, dan zul je een tulp naar scart kabel moeten gebruiken. desnoods een svhs naar tulp ertussen.
je zult dan bij de eigenschappen van de tweede monitor moeten kiezen voor pal-b

[ Voor 4% gewijzigd door job op 13-09-2003 14:19 ]

• Iceszz
Geweldig forum dit, zo snel antwoord..
Ik ga het zo snel mogelijk proberen, as er iemand thuis is die ff me kan helpen met een tv verplaatsen.( k zit met gebroken poot)

Alvast bedankt.

P.s. k heb tv tool gister ge DL duz.. hoop dat het gaat lukken..

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:33

voodooless

Sound is no voodoo!

Het forum heeft ook een geweldige search functie, als je die gebruikt had had je waarschijnlijk al een oplossing kunnen vinden zonder een topic te openen. Ook de FAQ's zijn erg handig!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Iceszz
Sorry hoor maar k heb in die FAQ gekeken maah zag niet egt mijn probleem staan.. as je zou willen zeggen hoe je pcies moet zoeken kan je dat ook zeggen.. zou heel veel hulp bieden.. Iceszz

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

deze: De grote tv-out FAQ :)
je topic zit eigenlijk in het verkeerde sub-topic, dus daarom kon je hem waarschijnlijk niet vinden.
dit hoort eigenlijk in [VB]

[ Voor 58% gewijzigd door job op 13-09-2003 14:32 ]

• Iceszz
Hmm ja ik dacht dat het daar niet echt wat mee te maken had, maar ik zal er op letten in de toekomst.

Heel erg bedankt in iedergeval, en ik zal in De grote tv-out Faq kijken..

Groeten Iceszz..
[Zo wel goed Nederlands]

P.s. de Tv die k heb is niet zo geavanceerd, die gebruik k duz ook niej ( zeg ma gerust WO2 model..) ik jat Tv van me zus.. is der tog nooit... >:) :P

[ Voor 38% gewijzigd door Iceszz op 13-09-2003 14:53 ]

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 23:07
Nederlands mag je hier ook wel gebruiken hoor. :+

Heb je je tv op s-video gezet, dat gaf bij mij nl ook ineens een VEEL beter beeld, wat eerst behoorlijk vervormd was. (Kweetnie hoe geavanceerd jouw tv is) 8)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• Iceszz
Ik weet het Lampje, damster zij dit ook al, was mij fout..

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Iceszz schreef op 13 september 2003 @ 15:02:
Ik weet het Lampje, damster zij dit ook al, was mijn fout..
*sorry ben flauw op dit uur.*

Noujah mooi dat je je oplossing toch op deze manier hebt gevonden.
Maar probeer in het vervolg even de search te raadplegen veel van de problemen zijn al besproken hoe gek ze ook lijken.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Iceszz
Lol @ Michiel123
Pagina: 1