Ik heb net een fresh install gedaan van mijn systeempje, maar nu ben ik bang dat ik mijn originele cd's kwijt ben van Creative voor mijn Audigy2 Platinum. Het probleem is nu dat ik vrij weinig kan met de drivers van de site van Creative. Het enige wat ik eigenlijk wil installeren in de Sound mixer en de Speaker settings, maar deze kunnen niet los geinstalleerd worden, aangezien de software direct schreeuwt dat ie iets mist (na losse download van de pakketen).
Ik heb inmiddels mijn geluidskaart wel aan de praat door met winrar het driver pakket te openen en zo handmatig mijn kaart te installen, maar nog steeds kan ik nu niet die 2 software pakketen installeren. Op deze manier kan ik dus niet instellen dat ik 6.1 speakers heb aangesloten en worden deze dus ook niet aangestuurd.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb inmiddels mijn geluidskaart wel aan de praat door met winrar het driver pakket te openen en zo handmatig mijn kaart te installen, maar nog steeds kan ik nu niet die 2 software pakketen installeren. Op deze manier kan ik dus niet instellen dat ik 6.1 speakers heb aangesloten en worden deze dus ook niet aangestuurd.
Weet iemand hier een oplossing voor?