[AUDIGY2 PLATINUM] Driver probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik heb net een fresh install gedaan van mijn systeempje, maar nu ben ik bang dat ik mijn originele cd's kwijt ben van Creative voor mijn Audigy2 Platinum. Het probleem is nu dat ik vrij weinig kan met de drivers van de site van Creative. Het enige wat ik eigenlijk wil installeren in de Sound mixer en de Speaker settings, maar deze kunnen niet los geinstalleerd worden, aangezien de software direct schreeuwt dat ie iets mist (na losse download van de pakketen).

Ik heb inmiddels mijn geluidskaart wel aan de praat door met winrar het driver pakket te openen en zo handmatig mijn kaart te installen, maar nog steeds kan ik nu niet die 2 software pakketen installeren. Op deze manier kan ik dus niet instellen dat ik 6.1 speakers heb aangesloten en worden deze dus ook niet aangestuurd.

Weet iemand hier een oplossing voor?

SysSpec

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Neem contact op met Creative Support Nederland.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
yGiDoRp schreef op 13 September 2003 @ 14:09:
Neem contact op met Creative Support Nederland.
Is dit de enige oplossing?? Kan me niet voorstellen dat die kaart verder niet te installeren valt zonder de originele cd's.. :/

SysSpec

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
AUD FAQ; Veelgestelde vragen

Staat letterlijk in de faq :)
(ik heb namelijk zelf contact opgenomen met de support van creative :) )

Dit topic is gesloten.