Help help help!! Ik heb gisteravond geprobeerd een golden orb koeler te installeren op mijn Asus Cuv4x mobo. Socket370 Fcpga. Nu is er bij het afhalen van mijn oude koeler een stukje van die pinnetjes afgebroken. Ik bedoel dus waar die clips zich aan vast houden. Nu past mijn oude koeler nog net. Maar echt goed vast zit hij niet. Nu wil ik graag weten, kan ik er ff een nieuwe socket op plaatsen?? Of moet ik dan een nieuw Mobo kopen??
Ik denk dat je zelf al het antwoord hebt gegeven.. Een socket kun je er wel zelf opzetten; maar dan moet je goed kunnen solderen lijkt me..
Misschien kun je dat afgebroken stukje nog terugplakken?? wel met nietgeleidende lijm natuurlijk..
suc6
Misschien kun je dat afgebroken stukje nog terugplakken?? wel met nietgeleidende lijm natuurlijk..
suc6
Mmmmmmmmm, je kunt je leveranciër lief aankijken, of anders meel je Asus.
[voorbeeld-modus On]
Bij het los halen van de standaard cooler is er een bevestegings pin afgebroken, kunt u mij helpen metdit porbleem.
[/voorbeeld-modus Off]
Ps. heb vorige week zaterdag ook zo'n cooler (standaard bijgeleverd) op een Cuv4x gezet, en dat ging niet makkelijk.
[voorbeeld-modus On]
Bij het los halen van de standaard cooler is er een bevestegings pin afgebroken, kunt u mij helpen metdit porbleem.
[/voorbeeld-modus Off]
Ps. heb vorige week zaterdag ook zo'n cooler (standaard bijgeleverd) op een Cuv4x gezet, en dat ging niet makkelijk.
And The Only One
Verwijderd
Je zou ook kunnen vragen of je van die koeler een versie hebt waarvan de connectors overdwars
op je socket kunnen worden geplaatst! heeft mij in ieder geval weleens een keer gered ,maar dan met een ander type Cooler , Lijmen helpt niet breekt gegarandeerd weer af
!!
Pagina: 1