Toon posts:

[JVC Subwoofer] Aansluiten op Sony versterker (STR DE-675)

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2e-hands JVC subwoofer (SP-PWA10) met satellieten (SP-XSA10, SP-XCA10) gekocht. Deze set word optioneel geleverd bij de XV-THA10R Dvd-speler.
Nou heb ik het volgende probleem, ik wil deze op m'n Sony versterker (STR DE-675) aansluiten maar er zit geen 'standaard' :? aansluiting op de subwoofer zoals je kunt zien op de foto.

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~twan0/jvc/stekker.jpg

Volgens de handleiding moet de subwoofer regelrecht worden aangesloten op de XV-THA10R DVD-speler. Heeft iemand enig idee hoe ik deze set op m'n versterker kan aansluiten ?

Link naar de handleiding

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een id?

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Mischien dat je eerst had moeten kijken wat voor aansluiting je had voordat je zoiets koopt :?
We kunnen je pas echt helpen als je zegt wat voor aansluiting je wel hebt.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Kick pas na 24 uur! Maar het ziet er naar uit, dat de subwoofer een complete 5.1 versterker bevat, en dat die aansluiting dus de 5.1 ingang is vanuit die DVD-speler. Als je kunt uitvissen welke 2 pinnetjes voor de .1 zijn, dan ben er denk ik...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

als ik het zo bekijk zit de versterker in de sub, dat houd dus in dat alle signalen naar de sub gaan( dwz, center, fronts en rear)

mijn idee:

probeer aan zo'n losse connector te komen, en sluit een voor een aan, dus massa op massa en dan zoeken welk pinnetje het signaal lijntje voor de sub is, lijkt me logisch :?

probeer het eens zou ik zeggen

get rich or die try'in