D2ol stats niet echt constant

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:35
Hoi,

Ik ben de stats van d2ol op dit moment aan het loggen zodat ik voor mezelf een stats pagina kan bouwen op mijn server. Alleen de stats zijn niet constant. Wat bedoel ik ermee: Je zou verwachten dat als de dag in Amerika om is dat de stats bij 0 beginnen. Het volgende valt me alleen op:
tot vanacht 6:20 stond ik op 77 candidates
vanaf 6:25 tot 6:35 sta ik op 31 candidates
en vanaf 6:40 sta ik op 0
Klopt dit en zo ja waarom zouden ze dit doen? en zijn die 31 candidates nieuwe of is dat gewoon 77-46?

Verwijderd

1) Het kan zijn dat ze al bezig zijn/waren met de overgang naar de 2.0 stats (testen ofzo)

2) Je was niet helemaal meer wakker rond die tijd en hebt een foute constatering gedaan :+

In ieder geval zijn de stats op d2ol.com voorzover ik weet altijd goed geweest (zolang ze up zijn that is :+)...

• ge-flopt
punt 1) dat kan.
punt 2) dat kan niet, na een bak koffie bleken over een tijds periode van 10 minuten nog steeds die verschillen (ik log met een crotab script eens in de 5 minuten naar een bestand)

Verwijderd

ge-flopt schreef op 13 September 2003 @ 14:18:
punt 1) dat kan.
punt 2) dat kan niet, na een bak koffie bleken over een tijds periode van 10 minuten nog steeds die verschillen (ik log met een crotab script eens in de 5 minuten naar een bestand)
En heb je de vergelijkingen gemaakt op d2ol.com, of aan de hand van je eigen logs?

In het 2e geval kan het natuurlijk gewoon zijn dat er een foutje zit in je log-script.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 19:29
ge-flopt schreef op 13 September 2003 @ 12:09:
Hoi,

Ik ben de stats van d2ol op dit moment aan het loggen zodat ik voor mezelf een stats pagina kan bouwen op mijn server. Alleen de stats zijn niet constant. Wat bedoel ik ermee: Je zou verwachten dat als de dag in Amerika om is dat de stats bij 0 beginnen. Het volgende valt me alleen op:
tot vanacht 6:20 stond ik op 77 candidates
vanaf 6:25 tot 6:35 sta ik op 31 candidates
en vanaf 6:40 sta ik op 0
Klopt dit en zo ja waarom zouden ze dit doen? en zijn die 31 candidates nieuwe of is dat gewoon 77-46?
Nou weet ik niet of de d2ol statsengine helemaal dezelfde kuren vertoont als die van TSC, maar dat zou ik niet uit willen sluiten in dit geval.

Ik heb stats voor TSC per node van NC gemaakt en gisteren zag ik de stats langzaam lager worden ipv hoger. Na een paar uur waren ze plotseling weer goed, dus brakke statsserver is niet uitgesloten :)

• ge-flopt
Heb ik weer!! Wil ik eens eea gaan uitproberen, ligt de stats server te klooien :D OK THX ik ga het weer in de gaten houden.
Pagina: 1