Toon posts:

havin exonion: geeft aan dat klep open is, maar is niet zo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zo'n twee jaar geleden heb ik de havin exonion gekocht van mp3spelers.nl, ik geloof dat het tegenwoordig mp3cdspelers.nl is....garantie is dus al voorbij...de laatste tijd deed de speler het al wat moeilijker, viel vaker uit, maar hij is door de tijd heen wel een aantal keren gevallen....
toen ik 'm laatst oplaadde aan de accu en 'm vervolgens weer aan wilde zetten, geeft de display aan dat de klep geopend is, terwijl dit absoluut niet het geval is
ik heb al gecheckt of er iets kleins tussen zit, maar niets van dat alles...het ligt dus waarschijnlijk aan de software...

ik heb geen idee wat te doen, als ik 'm laat repareren moet ie waarschijnlijk naar Zuid-Korea, wat me handenvol geld gaat kosten, maar heb ook niet het geld en zin om een nieuwe mp3cdspeler aan te schaffen....

iemand suggesties?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, waarschijnlijk zit er een schakelaartje ergens die registreert dat je de klep dicht doet, daar zou ik 's naar zoeken als ik jou was. Die blijft blijkbaar hangen of zit scheef zodat hij niet ingedrukt wordt bij het sluiten van de klep.

Verder: tsja, 't is een ruim 2 jaar oude speler die al een paar keer is gevallen, ik zou toch voorzichtig beginnen met sparen voor een nieuwe, je haalt ze al voor de verzendkosten naar Zuid-Korea tegenwoordig ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards