Alles word wit in MOHAA als het ver weg is.

Pagina: 1
Acties:

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/mohaa.png

Alles word wit of verdwijnt als het ver weg is, ik dacht eerst dat dit lag aan de optie volledige belichting maar daar kan het niet aan liggen.
Ik heb de laatse officiele drivers (Detonator FX 45.23) op een GeForce FX 5200.
Iemand enig idee waar dit aan ligt :?

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Is dit niet gewoon een videoeffect in het spel, op je screenshot is nix verkeerds tezien.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
dat heet fog, en dat is er in gebouwd om te zorgen dat je videokaart niet helemaal flipt in een bos (bijv. dat single player level)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Op mijn oude GeForce 2 Ti had ik dit helemaal niet en alles verdwijnd pas als ik een tijdje blijf staan. Ik kan ook totaal niet goed snipen omdat ik gewoon niet ver weg kan zien. Die grootte witte vlek op dat screenshot horen gebouwen te zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Volgens mij is dat gewoon een instelling. Kijk eens bij options of je misschien ergens Field of View kan vinden en of je die (met bijvoorbeeld een balkje) verder kan zetten :)

The devil is in the details.

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
MaRc0 schreef op 13 September 2003 @ 11:15:
Volgens mij is dat gewoon een instelling. Kijk eens bij options of je misschien ergens Field of View kan vinden en of je die (met bijvoorbeeld een balkje) verder kan zetten :)
Ik heb dit al gedaan, want ik dacht dit eerst ook maar dit blijkt dus niet het geval.
Pagina: 1