Ik moet gezien een aantal topics melding maken van het volgende. Op dit moment gebruik ik tot VOLLE tevredenheid xs4all via KPN. Iets anders als utopische gedachten kan ik er niet over hebben, na jaren UPC gewend te zijn geweest (hierop niet reageren plz, dit is niet de strekking van het verhaal, maar mijn ervaring)
MAAR Ik blijf natuurlijk Nederlander... dus ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Xs4all en Demon staan ERG goed bekend, dus wil ik overstappen naar het BBned netwerk (lees Demon) Op een gegeven moment stuur ik een mailtje wanneer ze nu eindelijk mijn wijkcentrale eens gaan aanpassen... want de hele omgeving heeft BBned (ik woon in een nieuwe wijk)
Hieronder het mailtje met het antwoord van Demon:
Dus het volgende mailtje:
)
Anyway, nu ontstaat bij mij het onheilspellend gevoel, dat er dus feitelijk geen uitbreidingen meer plaatsvinden. Dus ook bijvoorbeeld TweakersDSL kan niet verder meer verspreiden, want die maken ook gebruik van die netwerken. Ik snap best dat ze voor 1 user geen uitbreiding doen, maar volgens mij maak je juist deze aanbiedingen om je huidige markt uit te breiden
Zijn er mensen die hier meer info over hebben? Of gelijksoortige reacties hebben gekregen. Want als dit de insteek is, dan is het in mijn beleving op sterven na dood. Het kan toch niet zijn dat een bedrijf wat wil groeien hiermee akkoord gaat ?
Geen uitbreiding = zeg maar dag met je handje met innovative ondernemingen.
En hoe reageert TweakersDSL hierop? sowieso heeft de provider die het voor elkaar krijgt mijn gebied in BBned land te krijgen, er een klant bij
MAAR Ik blijf natuurlijk Nederlander... dus ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Xs4all en Demon staan ERG goed bekend, dus wil ik overstappen naar het BBned netwerk (lees Demon) Op een gegeven moment stuur ik een mailtje wanneer ze nu eindelijk mijn wijkcentrale eens gaan aanpassen... want de hele omgeving heeft BBned (ik woon in een nieuwe wijk)
Hieronder het mailtje met het antwoord van Demon:
Als "echte" tweaker, laat je het hier natuurlijk niet bij zittenU schreef:
> Ik zou graag weten, wanneer dit op de planning staat. Inmiddels houd
> ik dit wekelijks bij en ik zie niets veranderen. Ik weet dat een
> aantal buren ook meteen overstappen van KPN naar BBned (lees
> demon) als dit gerealiseerd is.
>
> De postcode/ wijk betreft een grote wijk met veel huishoudens die
> nieuw is. Het zijn allemaal jonge gezinnen. Precies jullie doelgroep
> volgens mij.
Vermoedelijk gaat het in uw postcodegebied niet beschikbaar worden daar zowel BBned als BaByXL hun dekkingsgebied niet meer actief vergroten. Onze oprechte excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
Demon Internetet
Dus het volgende mailtje:
Zie de signature "Demon Internetet" ? (never mindU schreef:
> Hu? Dan zou ik ook maar snel overstappen op KPN dan... Die hebben
> tenminste landelijke dekking.. Het lullige is, dat ongeveer 500 meter
> verderop de mensen wel beschikking hebben over demon... Ik neem aan
> dat jullie als afnemer toch wel ENIGE invloed op dit proces hebben? Ik
> neem aan dat jullie je markt ook willen uitbreiden, dat lijkt me toch
> een zwaarwegend belang ?
Helaas zien zowel BBned als BaByXL geen bsinesscase in uw postcodegebied. KPN heeft overigens ook geen landelijke dekking.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
Demon Internetet
Anyway, nu ontstaat bij mij het onheilspellend gevoel, dat er dus feitelijk geen uitbreidingen meer plaatsvinden. Dus ook bijvoorbeeld TweakersDSL kan niet verder meer verspreiden, want die maken ook gebruik van die netwerken. Ik snap best dat ze voor 1 user geen uitbreiding doen, maar volgens mij maak je juist deze aanbiedingen om je huidige markt uit te breiden
Zijn er mensen die hier meer info over hebben? Of gelijksoortige reacties hebben gekregen. Want als dit de insteek is, dan is het in mijn beleving op sterven na dood. Het kan toch niet zijn dat een bedrijf wat wil groeien hiermee akkoord gaat ?
Geen uitbreiding = zeg maar dag met je handje met innovative ondernemingen.
En hoe reageert TweakersDSL hierop? sowieso heeft de provider die het voor elkaar krijgt mijn gebied in BBned land te krijgen, er een klant bij