[Asus A7V266-e mobo] Tot hoeveel Mhz processor mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10-2025

Fritske

'Knowledge' is power

Topicstarter
Ik wil mijn pc een beetje gaan upgraden, maar nu zit ik nog met 1 vraagje

Ik heb op dit moment een A7V266-e mobo met een XP1800+

Nu wil ik een snellere processor hebben, maar ik kan op de asus site niet echt vinden tot hoeveel Mhz. dit mobotje aankan. Heeft iemand hier een idee?

ps: ik heb de laatste biosupdate

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
wat dacht je van de website?
www.asus.com
en zoekze. :/

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Het bord kan een fsb van 133 aan en dan kan jij kijken in je boekje wat de maximale multiplier is van dat bord. Zo kan je kijken wat je erop kan zetten. Beetje research had je al een heel eind gebracht denk ik zo hoor.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Phantomastique schreef op 13 September 2003 @ 10:40:
Het bord kan een fsb van 133 aan en dan kan jij kijken in je boekje wat de maximale multiplier is van dat bord. Zo kan je kijken wat je erop kan zetten. Beetje research had je al een heel eind gebracht denk ik zo hoor.
Dit is niet helemaal waar, niet alle mobos pikken alle cores. Als je bijvoorbeeld een duron 1300 (met morgan core) wil draaien op een machine met een AMD750 chipset gaat dat niet lukken (ook al kan hij dus die 100FSB aan).

voor de TS: leer zoeken

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Vlgs de asus website (downloads , BIOS, etc) is A7V266-E BIOS 1011 de laatste en bij more staat dat deze tot de 2600+ ondersteund.

Staat dus terdege wel op de Asus site.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dus. :)

Trouwens, je had het linkje van Terw_Dan gewoon via de FAQ van dit subforum kunnen vinden. Volgende keer wel eerst daarin kijken! B)

GoT is niet de juiste plaats om te pas en onpas vragen achter te laten zonder zélf op vooronderzoek uit te gaan .. Jouw werkwijze zou als volgt moeten zijn:
1) lees de handleiding
2) kijk in de FAQ's van GoT
3) gebruik de GoT-Search
4) kijk op de support site van de fabrikant
5) gebruik Google
Mocht je er nog niet uitkomen, dan pas mag je een topic openen :) Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.