Norton Antivirus zeurt dagen lang

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 09:29
Ik had altijd Norton Antivirus 2003 maar sinds enige tijd (na een bepaalde update van NAV ofzo?) zit deze, en nu 2004 de hele tijd om de messenger scan of dat liveupdate niet gestart kan worden en dat ik norton antivirus daarvoor moet verwijderen, liveupdate installeren en dan norton weer moet installeren. dat heb ik gedaan maar het helpt helemaal niets.

Iedere paar minuten krijg ik dus een error van NAV en ik heb op de website gekeken, heb opgevolgt wat daar stond maar ik wordt er helemaal kierewiet 8)7 van.

Dat terwijl ik eerst nooit problemen had en ik zelf niets veranderd heb. Weet iemand hier iets vanaf?

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

probeer symevent eens te update. staat op symantec website.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb dat probleem ok opeens, nu zo'n 2 weken ofzo...heel vreemd en ik krijg het ook niet opgelost.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:22

Duinkonijn

Huh?

heb je al handmatig een definitie der op gezet ---> sarc.com

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En als je Norton de-installeerd, helemaal verwijderd (ook uit register en de Symantec Shared (Ergens in een map, onder Program Files) map (waar de updates van virus definities komen) weggoid... Dan opnieuw installeer, en dan de nieuwste updates erover jast, heb je het dan nog?
Iedere paar minuten krijg ik dus een error van NAV en ik heb op de website gekeken, heb opgevolgt wat daar stond maar ik wordt er helemaal kierewiet van.
Welke error is dat? Is dat de error, over dat ie MSN Messenger niet kan vinden? Zo ja, zet dan bij options is uit, dat ie MSN Messenger op virussen moet controleren, uit...

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 13-09-2003 10:39 ]

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Als je gaat deïnstalleren moet je even met google zoeken op rnav2003.exe.
Die moet je (na de deïnstallatie) draaien, computer herstarten en dan opnieuw installeren.

• LollieStick
Ik heb MSN6 en het gekke is dat het eerst een paar dagen goed draait, maar na een week ofzo begint hij te zeuren over een internal error (liveupdate error ofzo) en dat hij messenger niet kan vinden terwijl er niets aan de configuratie veranderd is. Het zijn dus 2 verschillende foutmeldingen!

Als ik windows weer opnieuw installeer is het weer een week goed en dan weer mis :(

Ik wist dat 2003 geen ondersteuning had voor MSN5 en hoger (?), maar over 2004 is daar niets van bekend.

Tevens heb ik geen update gedaan van 2003 naar 2004, ik heb eerst Windows opnieuw geinstalleerd.

Ik heb nu dus 2004 draaien!
edit:

Service Pagina Internal Error: hier
Service Pagina Messenger error:
hier

[ Voor 30% gewijzigd door LollieStick op 14-09-2003 16:15 ]

Verwijderd

Vertel dit verhaal(maar dan in het engels) eens hier.
Daar rennen een aantal Symantec medewerkers rond en een paar dagen geleden werd nog gezegd dat problemen mbt. NAV 2004 erg welkom waren.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Maar, NAV zelf start wel op? Want ik heb die foutmelding ook een keer gezien maar toen was het een virus dat de boel in het honderd gooide.

• LollieStick
NAV start wel zelf op ja en geeft ook nergens een virusmelding van. Alleen dus deze errors.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hebje ook andere versies van Symantec producten op je PC?
Zoals Personal Firewall 2003/Systemworks 2003
Bij mij deed hij ook ze raar toen ik Norton 2002 Met Systemworks 2003 wou installeren ze ondersteunen elkaar niet goed :X
Pagina: 1