Hai,vraagje.Een kennis van mij heeft wanadoo.Had com21 nu motorrola.Hij heeft nog wel de com21,alleen als je die aansluit krijgt hij geen verbinding.Ik weet dat ze naar het mac adres kijken van de modem.Weet iemand of je toch die com21 weer kunt gebruiken.
had de monteur niet even een werkende motorola modem achter kunnen laten?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Waarom zou die niet werken met die draytek? Ik ben dit nog nooit tegen gekomen of heb het nog niet gelezen.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 01:11:
Sorry,motorrola werkt wel.Maar je weet l2tp moeilijk voor netwerkje ook met draytek 2200E
http://www.draytek.nl/router/extra/casemawanadoo.html
Mischien dat je hier wat aan hebt.
Overigens snap ik helemaal niks van je openingspost.
Mischien dat je hier wat aan hebt.
Overigens snap ik helemaal niks van je openingspost.
Nog nooit gelezen, vpn verbinding over l2tp!! Oke,als ik de com21 aansluit geeft hij geen verbinding met motorola modem wel.Ik denk en weet dat ze naar het mac adres kijken.Hoe krijg je dan met die com21 weer verbinding
Wanadoo weet dat sommige mensen dit doen, en zorgt ervoor dat het com21 modem, het serienummer van het modem uit de lijst met goedgekeurde nummers wordt gehaald. Een modem heeft volgens mij geen MAC-Adres.Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 01:19:
Nog nooit gelezen, vpn verbinding over l2tp!! Oke,als ik de com21 aansluit geeft hij geen verbinding met motorola modem wel.Ik denk en weet dat ze naar het mac adres kijken.Hoe krijg je dan met die com21 weer verbinding
Het is niet meer mogelijk, en illegaal.
[ Voor 6% gewijzigd door Plofkotje op 13-09-2003 09:51 ]
Pagina: 1