Toon posts:

Probleem 9800 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag allemaal,

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit het goede punt is voor een vraag, maar hier gaat ie.

Heb een nieuwe 9800 pro kaart 128mb van club3d. Heb vanaf het begin een raar probleem. Als ik vensters heen en weer schuif of scroll dan ontstaan er vooral blauwe en rode pixels, die blurren soms tekst en gaan weer weg als ik het venster vernieuw. Bij spellen heb ik last van flickerende delen. Ik heb vanalles geprobeerd nieuwe drivers oude drivers andere refresh rates en resoluties enz. Hiervoor had ik ook dezelfde kaart die ik vanwege een defect heb ingeruild voor deze, daarmee heb ik deze problemen allemaal niet gehad.

Kent iemand dit probleem of heeft ervaring met dit soort kaarten. Plse help. Enig idee of het software matig is. Ik heb namelijk het idee dat hij raar begint te doen als hij moet werken (rekenen), bij gewoon video .avi ofzo heb ik het probleem niet.

Alvast bedankt,

Groet,

Partho

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

Shunt

Boe

welkom op got ;)

klinkt als brak mem :X
probeer eens met een oc tool het geheugen + de core speeds naar beneden te zetten

en btw groeten doen wij hier op got niet ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Het lijkt me dat je van de winkel weer een defect exemplaar gekregen hebt. Ik raad je aan om er mee terug te gaan.

En ja, het ligt waarschijnlijk aan het geheugen op de kaart, maar als je nog garantie hebt zou ik die gebruiken, inplaats van hem onder te clocken.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 01:19:
Het lijkt me dat je van de winkel weer een defect exemplaar gekregen hebt. Ik raad je aan om er mee terug te gaan.

En ja, het ligt waarschijnlijk aan het geheugen op de kaart, maar als je nog garantie hebt zou ik die gebruiken, inplaats van hem onder te clocken.
erm dat onderclocken is juist om te testen of het wel een hardware probleem is ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Dit probleem had ik met mijn 9700pro ook, dit bleek idd aan het geheugen te liggen. Gewoon terug naar de winkel met je kasbonnetje, daar doen ze niet moeilijk over.