"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
1
| window.open("bla.htm", "bufferframe"); |
bla.htm:
1
2
| <body onload="top.Klaar()"> </body> |
En in de hoofdpagina:
1
2
3
4
| function Klaar() { document.getElementById("divid:).innerHTML = top.bufferframe.body.innerHTML; } |
En dit is versimpelt. Voor een voorbeeld zie www.nobellaan.nl
Daar word de content ook vanuit een div geladen.
[ Voor 22% gewijzigd door André op 13-09-2003 00:42 ]
Intentionally left blank
Omdat je nu in de content een 1337 loading schermpje kunt zetten totdat de content geladen iscrisp schreef op 13 September 2003 @ 00:54:
Waarom maak je van het content gedeelte zelf dan geen iframe?
Heb ik ook nog over zitten denken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk of ik die transparant met de achtergrond kan krijgen...crisp schreef op 13 september 2003 @ 00:54:
Waarom maak je van het content gedeelte zelf dan geen iframe?
* Rtificial is echt een newbie hierin
transparant kan wel, maar alleen in IE6 meen ik...Rtificial schreef op 13 September 2003 @ 01:03:
[...]
Heb ik ook nog over zitten denken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk of ik die transparant met de achtergrond kan krijgen...
* Rtificial is echt een newbie hierin
en ik ben ook niet vies van een beetje javascript
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 13-09-2003 01:08 ]
Intentionally left blank
dan is het moz-opacity oid
maar ik zou toch voor javascript gaan
Maakt op zich niet heel er uit, maar wilde hiermee ook een image-gallery kunnen openen enzo...
Hoe dan?crisp schreef op 13 September 2003 @ 01:07:
[...]
transparant kan wel, maar alleen in IE6 meen ik...
en ik ben ook niet vies van een beetje javascript
In Mozilla kan het heel simpel door geen achtergrond te defineren. Maar MSIE neemt standaard een witte achtergrond. Ik heb all wat gespeeld met allowTransparency, maar dat werkte niet echt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
1
2
3
4
| .alphaclass { filter:alpha(opacity=50); -moz-opacity:0.5; } |
[ Voor 4% gewijzigd door Wolfboy op 15-09-2003 16:02 ]
allowtransparency in je iframe tag, en in de body van de pagina die je laadt expliciet een style="background-color: transparent" zetten dacht ik.Johnny schreef op 14 september 2003 @ 20:25:
[...]
Hoe dan?
In Mozilla kan het heel simpel door geen achtergrond te defineren. Maar MSIE neemt standaard een witte achtergrond. Ik heb all wat gespeeld met allowTransparency, maar dat werkte niet echt.
Intentionally left blank