Toon posts:

Kraken FruityLoops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in dit proggie met de rechtermuisknop klik op een sample en de track loopt dan kraakt het geluid en stottert het geluid ook. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het stoppen?

Win98 SE, Live1024, Athlon Xp2600+ 512mb DDR.

Verwijderd

Topicstarter
ojah, tis FL 3.56

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 13:39

Eraser127

Nijkerk

probeer je buffer length eens aan te passen. En als FL afspeelt check dan onderin bij buffer length of je ook underruns hebt, zo ja, dan moet je je buffer groter maken

My Discogs

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Latency instelling iets opschroeven tot je geen kraak meer hoort...zelfde als Eraser127, maar dan met andere termen :)

Verwijderd

je jebt geen asio2 geluidskaart, er zijn echter wel speciale drivers voor je geluidskaart, installeer deze, zet je geluidsdriver op asio ent zal 10 keer zo goed draaien

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

"Weer met je vingertjes aan de knopjes gezeten Erno?!?"citroen reclame

Je kunt bij fruityloops de samples redelijk bewerken, sommige bewerkingen hebben echter het effect dat het signaal flink clipt, ligt het daar niet aan?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst "polling" uitgezet. Dit hielp ookal. Maar nu "polling"weer aangezet plus buffer verhoogt en dit werkt ook prima.

Bedankt.
Pagina: 1