• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Zoals iedereen nu ongeveer wel weet zit er op een motorola surfboard chello modem een usb ingang.
Ik vraag me af of het mogelijk is daar een printer (of een ander usb apparaat, de synch van m'n pocket pc bijvoorbeeld) aan te hangen, zodat de modem in het geval van de printer dus eigenlijk als printservertje werkt. (het gaat tenslotte niet alleen aan het eraan hangen, maar ook dat het gaat werken.)
(Ik heb een netwerk van twee pc's dmv een router)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Het klinkt leuk, maar ik geef je rond de 0,0 procent kans.. (ga er even een stukje tekst bij zoeken om die bewering te ondersteunen -- had je zelf ook kunnen doen natuurlijk ;) )

edit: de details staan niet in de datasheet , maar in de faq is de volgende quote te vinden over de usb drivers
nog een edit: ik moet die faq natuurlijk wel goed lezen ( |:( at self )

op zich ook wel logisch omdat de modem het device is dat aangesloten wordt op jou usb bus, het provide niet zelf in een usb bus.

[ Voor 100% gewijzigd door SilentStorm op 12-09-2003 21:43 ]

Localhost is where the heart is

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
]

op zich ook wel logisch omdat de modem het device is dat aangesloten wordt op jou usb bus, het provide niet zelf in een usb bus.
Ja, dat klinkt wel logisch, maar in meen me van een aantal jaren terug nog te herinneren dat "het grote voordeel van usb is dat je in theorie 127 apparaten kunt koppelen met maar een aansluiting op de pc"
De printer zou aan de pc verbonden worden, de scanner aan de printer, de geluidsboxen aan de scanner enzovoort.