Toon posts:

IBM Reclame, deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wouter, in IBM Reclame schrijf je eerst
Door Wouter Tinus (Nieuwscoördinator) - Thursday 11 September 2003 00:51
Pas als de hoeveelheid kritiek ver boven verwachting ligt is het een teken dat er echt iets fout is gegaan.
... en vervolgens in de slot-post
Door Wouter Tinus (Nieuwscoördinator) - Friday 12 September 2003 19:47
De reacties komen nu alleen nog maar neer op "dat vind ik ook" en daar heeft niemand iets aan.
Waar anders dan in Feedback had je dan verwacht dat die kritiek geuit zou worden? :?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Constructieve kritiek is allicht welkom, maar een draadje waarin alleen maar staat 'vind ik ook' is niet echt nuttig. Overigens is het niet echt de bedoeling dat er een nieuw topic wordt geopend als de vorige op slot is gegaan tenzij je echt iets nieuws toe te voegen hebt. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Renegade op 12-09-2003 21:03 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Renegade schreef op 12 september 2003 @ 21:02:
Constructieve kritiek wellicht. Overigens is het niet echt de bedoeling dat je een nieuw topic opent als de vorige op slot is gegaan tenzij je echt iets nieuws toe te voegen hebt. :)
Constructieve kritiek op een screenad die alleen maar irritant is? Ik zou zeggen, hou 't bij banners en eventueel skyscrapers, en jaag geen (potentiele) bezoekers weg.

Edit:
Renegade, je hebt blijkbaar mijn bericht in dat gesloten topic niet gelezen. Het stukje dat Wouter quootte was idd 'vind ik ook', maar de rest van het bericht voegde m.i. wel zeker iets toe.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:10 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Misschien een leuke poll maken:
Welke banner vindt jij het meest vervelenst

468x60 Top-banner
120x600 Skyscraper
320x200 BAD
Tekstadvertentie
Screenad
Advertorial
Onderzoekspopup
Advertentie met geluid
Popup
Blending-advertentie

Misschien dat je dan eens een conclusie kan trekken wat users vervelend vinden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik hou het erbij dat ik die popup en screenads het irritantste vind in ieder geval... gelukkig is Flash niet een verplichte plugin in Opera en kan je in de latere versies "Open only requested popups" aanvinken... daarmee zijn de irritantste geelimineerd...

Verder boeit de adsize me niet, zolang et maar niet een irritant opspringend venster of het halve/hele scherm @ 800x600 in beslag neemt...

Btw, die tekstads zijn vaak wel interessant... geeft bij mij een trigger van "die wil de mensen niet zo hard lastig vallen als al die andere banners wel doen" dan ga ik die dus lezen (en misschien nog wel klikken ook :P)

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz, helemaal met je eens ( O jee, wordt dit ook een "vind ik ook" topic? :P)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Constructieve kritiek op een screenad die alleen maar irritant is? Ik zou zeggen, hou 't bij banners en eventueel skyscrapers, en jaag geen (potentiele) bezoekers weg.
Dat punt is inmiddels wel gemaakt, dank u.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.