Hauppauge PVR-250 wil niet opnemen onder SVIDEO

Pagina: 1
Acties:

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Joo,

Ik heb een PVR-250 aangeschaft om videobanden over te zetten op VCD. Hij wil alleen he-le-maal niks op de SVIDEO doen.

Wat heb ik geprobeerd:
- Andere drivers (die op de CD vervangen door die van internet)
- Andere software (van die meegeleverde Hauppauge-software met Ulead-software)
- Andere instellingen (zo'n beetje ieder vinkje aan geprobeerd te vinken)

De handleiding is voornamelijk gericht op gebruik met COAX (maar dat wil ik dus niet), over SVIDEO vind ik er niets in terug.

Ik kom er echt hélemaal niet uit. Heeft iemand enig idee hoe ik dit aan de praat krijg? Bij voorbaat dank :)

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:31
- Wat doet hij nu, je zegt helemaal niks, bedoel je dat je in wintv2k geen beeld hebt op het svideo kanaal of gaat het pas fout met het opnemen ?
- Hoe heb je een svideo kanaal toegevoegd, probeer ook eens in de suitemanager : add svideo/compsite en vink dan de svideo box rechtsonder Uit, lost vaak het probleem op.
- Werkt de tuner wel gewoon, beeld en opnemen ?

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
In wintv2k geeft "add SVIDEO" kanaal helemaal geen beeld. Ik dacht eerst dat dat kwam door het echoapparaat wat eraan hangt, maar met een PS2 geeft het ook geen beeld.

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:31
-als het goed is heb je naast de svideo ook een add svideo/composite, gebruik die maar eens.
-Voor de zekerheid, is de kabel wel goed aangesloten, niet toevallig een scart verloop blokje dat op input staat ?
-Heb je het geluid ook aangesloten (om de een of andere reden is dat bij sommige driver versies nodig als je het kanaal toevoegd)
-En heb je wel beeld via de tuner ?

-Eventueel meer hulp kun je ook krijgen op www.hauppauge.tv/hcwforum, het nederlandse hauppauge forum

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe