[XP] Account gecrashed

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:06

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Nou da's leuk vandaag :( :( Is mijn WIndows account gecrashed en systeemherstel levert geen resultaat :( . Nu heb ik gelukkig nog een reserveraccount waarbij enkele dingen gebackupped zijn van 2 weken terug tot een ander half jaar.

Valt alles wat in mijn gecrash-te account zat nog terug te halen?
Waaronder snelkoppelingen in Startknop voor de programma's, favorieten, e-mails, enz? Of moet ik dit als verloren beschouwen? Mijn Documenten en MP'3 heb ik in een gezameljike map dus daarvan is gelukkig niks pleite :) :) :)

Maar kan ik nog wat terughalen?????????
Systemherstel deed niks meer terughalen omdat ik om ruimte vrij te maken diverse herstelpunten heb getrashed. Behalve de laatste die ook niet meer deed :'(

(Heb ik ook es de BC meegemaakt op mijn PC)

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even rondkijken in c:\Documents and settings\{oude account naam}
eventueel take ownership doen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
al gekeken, maar daar is niks meer, Windows heeft blijkbar alles gewist in die map.........

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je weet zeker dat je genoeg rechten hebt? Dat er geen files readonly staan ofzo?
Heb je al wat data recovery tools geprobeerd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
nee welke datarecovery is free in terughalen?
Heb wel genoeg rechten en ben Administrator.

[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 12-09-2003 20:30 ]

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
In ieder geval is de inhoud dus verwijderd uit
c:\Documents and settings\{oude account naam} en issie opnieuw aangemaakt als reset. Maar zonder de mailtjes enzo.........

• AW_Bos

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
De mailtjes heb ik teruggevonden als zodanig vern**kte html bestanden die ergens op de sectoren ronddwaalden. Die zijn gone.......... :'( Wel wat crap teruggevonden :D

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 07-06-2009 19:20 . Reden: Na een hele poos erachter komen dat een smilie niet klopt :D, en 4,5 jaar later ontdekt dat er in deze edit een typo zat 8)7 ]

Pagina: 1