[RTCW-ET]Server altijd vol

Pagina: 1
Acties:

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-02 10:50
Hallo,

Ja, ik verveelde me, dus ik heb laatst enemy terror maar eens gedownload.
Via the all seeing eye zoek ik altijd naar servers.
Maar elke keer als ik een server probeer te joinen is deze voll, terwij dat helemaal niet zo is? En als ik dan Force connect doe blijft hij bij "awaiting connection X" waarbij X een steeds hoger wordend nummer is.

Ik weet echt zeker dat de servers helemaal niet vol zijn.
Ook heb ik de firewall uitgezet alvorens te connecten, geen succes.

Iemand een id?

...

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Versie conflict server-client ??

oftewel download een patch/update ?

Beste film ooit

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Had vandaag ook contant dat servers vol zaten, let op dat als er 16/18 staat, het best kan zijn dat de server dan vol zit..maar 2 connecties voor spectators of admins of zoiets..
Heb uit nood op een Franse server (met lag) zitten spelen :/ Gebruik ook Allseeing eye

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die "private player slots" worden niet meegerekend, 16/18 betekend dat er in principe nog 2 slots over zijn, die iedereen kan gebruiken.
Stel dat die server nog eens 2 private slots heeft voor admins, en er zitten 2 admins op, staat er 20/18.

Heb je ook al de ingame server browser geprobeert?

Verwijderd

alle servers draaien waarschijnlijk al 1.02 (net uit) en de gedownloade versie die jij hebt heeft die update nog nie :?

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-02 10:50
er zijn maby 15 servers op 1.02, en ik heb het net pas gedownload :)
En die slots klopt ook niet, zelfs als er maar 1 inzit zegt hij al dat ie full is.

De ingame browser werkt wel, maar the all seeing eye gebruik ik altijd, vind het een beetje raar.

...

Verwijderd

Gebruik je een firewall en/of internet-sharing?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
IceM schreef op 13 September 2003 @ 17:32:
De ingame browser werkt wel, maar the all seeing eye gebruik ik altijd, vind het een beetje raar.
Programma's zoals The All Seeing Eye hebben gewoon een veel grotere vertraging dan de ingame browser. Ik heb wel eens gehad dat ik een uurtje ET had gespeeld, ik ermee gestopt was en na een kwartier (!) ging kijken of ik mezelf kon vinden, en ja hoor, ik zou volgens ASE gewoon nog op die server aan het spelen zijn.

ASE is heel handig als proggie voor buitenaf connecten enzo, maar je moet rekening houden met die vertraging. Als er staat dat er 18 mensen op zitten en het max is 20 hoef je het eigenlijk al niet meer te proberen.

The devil is in the details.

Pagina: 1