sweex usb hub

Pagina: 1
Acties:

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 12:39
Ja ..gesearched.......

K heb een sweex usb hubje gekocht in een 5,25/3,5 bay uitvoering.
Alles werkt ..perfect >:)
Maar...als ik m'n usb pen in 1 v/d poorten druk branden alle 4 poort ledjes..
Lijkt me dat alleen de poortled moet branden van de poort die gebruikt wordt toch? :?

Iemand ook zo'n ding en wat doet ie bij jou?
Verder geen probleem dat ie dat doet maaar k be gewoon nieuwsgierig..misschien ben k wat vergeten?..

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Maar werkt het wel?
Heb je het wel correct aangesloten op je moederbord (of waar heb je hem eigenlijk op aangesloten)?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• scorpio
alles werkt....vraag me alleen af wrom alle ledes branden bij 1 poort in gebruik

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 23:29
scorpio schreef op 12 September 2003 @ 20:57:
alles werkt....vraag me alleen af wrom alle ledes branden bij 1 poort in gebruik
Doet mijn USB hub (van een ander merk) ook hoor ;) Niets om je druk over te maken :)

• scorpio
ok..normaal dus..wel raar 4 poorten ...boven elke poort een led...zou je toch denken dat die voor die poort bedoelt is en dus alleen maar brand bij die poortbezetting NOT..
Bedankt voor jullie reply..weet nu dat het zo hoort blijkbaar.