[Tiscali] Light -> Basic is traag

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tiscali heeft na een kleine twee maanden wachten en zeuren eindelijk mijn ADSL Light geupgrade naar Basic. Uiteraard heb ik meteen bij speedtest gekeken hoe snel het nu is, en tot mijn verbazing zit de download op een kleine 20kb per seconde. Ik vind dat errug traag voor Basic, aangezien anderen met hetzelfde abonnement rond de 70 tot 80 kb per seconde zitten. In het 'menu' van de Speedtouch staat dat de lijn '128 up / 768 down' is, maar die 768 down lijkt nog steeds de Light-snelheid te zijn. Voor de zekerheid heb ik mijn modem uit/aan gezet, maar ook dat mocht niet baten. Ik heb overigens geen nieuwe login van Tiscali ontvangen (login eindigt nog steeds op tis.light).

Iemand enig idee waarom dit zo traag is bij mij?

Vergeten: ook WinBar geeft aan dat de download-snelheid niet boven de 20 kb per seconde uitkomt.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 12-09-2003 18:46 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 15:28

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb je al geprobeerd om met @tis.basis in te loggen?
Hiermee wordt bepaald of je een "basis" connectie krijgt (bij mijn weten).

Anders bellen met Tiscali, dat kan tot vanavond 21uur geloof ik :Y)

Verwijderd

768 is gewoon basic hoor
met een 768 moet je makkelijk 80kb/s kunnen halen tenminste ik wel toen ik basic had
heb je bij tiscali een eigen website? zo ja zet daar eens een bestandje op van een mb of 5 en download dat eens dan weet je zeker dat je een goede bron heb dan kun je uitsluiten dat het aan jouw ligt
en kun je bij tiscali gaan zeiken

ADSL VOOR IEDEREEN :)

• pven
  • Niet online
Upload is nu bezig richting mijn website; begon met 25kbs en zit nu op zo'n 15kbs. Download-info volgt dadelijk!

Btw: ik heb @tis.basis en @tis.basic geprobeerd, maar die connecten niet.

• pven
  • Niet online
Download zit zo'n beetje rond de 22kbs; ik ga Tiscali ff bellen, want dit is weer eens niet goed. :(

Verwijderd

je upload is wel goed
daar ligt het niet aan

• pven
  • Niet online
Ik ga het, voor de zekerheid, nog even op een andere PC proberen. Als die ook traag is, ga ik de grote stap wagen om Tiscali te bellen (met in mijn achterhoofd dat dat errug veel tijd kost).

F*CK! Op die andere PC is het wel zo'n 80kbs; het lijkt bijna alsof NetLimit een tijdje terug stiekum iets achter heeft gelaten op deze PC ... :?

Gevonden: BandWidth Controller had nog wat rotzooi achter gelaten. Ik ben weer een blij mens! :)

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 12-09-2003 19:15 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dicht op request van de TS'er.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.