Toon posts:

[VBS] remote tracker voor samurize

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
k hoop dat ik de juiste titel en in het juiste forum zit met mijn vraag aangezien ze er nogal streng op zijn :X.

Ben wat bezig geweest met samurize (www.samurize.com) en nu heb k alles wat ik wil, behalve trackers, voor fok.nl, tweakers en got. Dat lijkt me gewoon niet te lukken, is er niemand die zo vriendelijk wil zijn om zijn/haar scripts te posten of te mailen? De tracker zelf moet blijkbaar in vbs geschreven zijn en als ie de 'nieuwtjes' ergens op een ordelijke manier wegschrijft in een txt file dan ben ik al een heel stuk verder.

K zal je eeuwig _/-\o_

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Nee, da's niet leuk, daar leer je niets van.. :)
Hier gaat het er om dat je het zelf maakt. :)
Dus.. Wat heb je tot nu toe al gevonden? Vanaf dat kunnen we jou verder helpen, zodat je zelf je eigen scriptje hebt gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door gorgi_19 op 12-09-2003 18:41 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat zitten knoeien met andere vbs files maar het werkt dus voor geen meter.
het is me wel al gelukt om een active desktop te krijgen maar dat is een beetje zinloos als je sumarize hebt

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 18:43:
Ik heb wat zitten knoeien met andere vbs files maar het werkt dus voor geen meter.
het is me wel al gelukt om een active desktop te krijgen maar dat is een beetje zinloos als je sumarize hebt
Aangezien sumarize het bij mij niet doet, heb ik dus ook geen idee wat het uiteindelijk op moet leveren.

Je zegt: "Het werkt voor geen meter?" Welk stukje werkte dan niet (dus niet de hele lap code plaatsen, maar alleen het relevante gedeelte) en welke foutmelding kreeg je?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
op hun site geven ze een aantal script voorbeelden voor trackers van cnn en bbc, dus die zat ik allemaal door te spitten en te proberen en dat werkte wel, maar als je dan probeert om tweakers te krijgen ipv het nieuws van de bbc lukt dat dus niet, aangezien ik totaal geen held ben in programmeren

Verwijderd

Topicstarter
het is me wel gelukt om de tv-programmatie op de desktop te krijgen en dat ie iedere 15 minuten wordt geupdate maar dat komt dan ook omdat die script ook al voor de helft was uitgewerkt en ik kon de vbs file in kladblok aanpassen omdat ik helemaal geen visual basic heb, daarom geeft het programma ook helemaal geen foutmelding bij de trackers, er gebeurd gewoon niks, geen error, maar er wordt ook geen output gegeven.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 18:39:
is er niemand die zo vriendelijk wil zijn om zijn/haar scripts te posten of te mailen?
dat maakt het een scriptrequest, en die zijn hier niet toegestaan. Zoals gorgi al naar voren bracht: wij proberen dingen zelf te maken.
Anyway, ik zal 'm open laten omdat je nu wel moeite lijkt te doen, maar het is dus niet de bedoeling dat je hier gaat vragen of iemand het voor jou wilt doen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vraag niet of iemand dat voor mij wilt doen, ik vraag alleen of iemand een voorbeeld van zo'n vbs-script heeft (dat ik zelf kan zien hoe het ongeveer werkt en er dan aanpassingen aan kan doen), zodat die .xml file om de x minuten gedownd wordt en in een txt bestand wordt gecomverteerd waar ik dan weer wel wat mee kan doen.
Misschien is dat voor jullie allemaal super simpel. Ik vind dat ik voor iemand die totaal geen ervaring heeft met programmeren toch al wat gepresteerd heb in dat programma en ik vind het alleen jammer dat ik er geen nieuwstracker inkrijg.

Verwijderd

Topicstarter
sluit dit topic maar weer

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Ok.
Op verzoek dan maar....

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.